Er selv ny her på Amino.dk men synes det er et kanon koncept. Mit "problem" er at jeg sammen med nogle gode venner og gamle kollegaer har startet et mediehus med fouks på digital markedsføring.
Vores kerne område er 3D til live streaming på nette via Flash plug-in. Vi vil gerne bredt ud til flere end vi er i dag og har diskuteret lidt hvordan den bedste måde var, måske nogle herinde kender nogle gode hjemmesider at annoncere på ovs. eller bare kender nogle folk som kender nogle folk og ja i ved hvordan
Ja Fredrik, jeg kan da se nogle muligheder i det du beskæftiger dig med. Har selv tidligere været på jagt efter noget i den retning til en kunde. Så gemmer lige din url, hvis det bliver aktuelt igen.
Du skal altid være velkommen til at kontakte mig også hvis du har nogle konkrete spørgsmål eller andre ting du gerne vil have svar på ifb. med det vi laver. Tak for din interesse. Hvad laver du egentlig selv?
Så er vi lige lidt væk fra dit hovedspørgsmål, men kort fortalt har jeg har et IT firma, hvor vi laver programmeringsopgaver for forskellige firmaer rundt om i landet.
Herunder udvikling af diverse webløsninger/shops, der er nemme at vedligeholde, og de bliver tilpasset kundens behov. Flere af systemerne har integeration til deres eksisterende edbsystemer.