Jeg kan se at der er to logoer, men den eneste forskel jeg kan finde er prisen? Hvis der er andre forskelle, bør du nok fremhæve disse.
Og så studser jeg lidt over denne formulering: "Bestilt dette logo før? så koster det kun x50,- kr. at få det fornyet" X er sat ind, fordi du også her har forskellige priser.
Men hvad betyder det? Lejer man kun et logo for en periode, eller hvad er meningen?
Og så kan jeg ikke se, om priserne er med eller uden moms.
Vis lidt forskellige logoer du kan lave , behøver være kunder bare eksempler der viser lidt omkring hvad du kan.
Frem med firma info dit CVR nummer dit telefon nummer .
Fortæl lidt mere omkring dit firma på siden
Lav flere forklaringer på siden , lidt mere interne links struktur med jeres kerne ord derved giver lidt viden videre og der er mere indhold på egen siden og forstår bedre produktet.
Masser af ord forstod jeg ikke , hvad betyder du levere " Support indenfor branding" hvad mener du lige med disse ord og der mange flere korte sætninger du kunne uddybe hvad du mener , for vis man ikke forstår produktet , ja du mister enkel kunder og enkel skal du svare på mere derved skal bruge mere tid på at få mange kunder , for man forstod ikke alt på siden.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis der er noget som skulle laves om er det nok CVR-nummer (altså skrive det) og så på forsiden med de 2 faner nederste, der er de tre prikker (...), er det muligt at kunne gøre titlen kortere så prikkerne forsvinder?
Og jeg ved ikke om det kun er mig, men dit logo så kommer hele 13-tallet ikke frem.
I forhold til priserne så har jeg aldrig forhandlet med sådan noget, så det tør jeg ikke udtale mig om
Mange tak for den hurtige kritik, vil helt sikkert blive rettet med tiden, dog har jeg ikke noget CVR nummer, da jeg bare er en privat person der arbejder med grafik i fritiden, dette vil helt sikkert også komme til at stå på hjemmesiden.