Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du give feedback på min side?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har lige åbnet en ny side der hedder Dkwebon.

Her på siden sælger jeg logoer til firmaer og hjemmesider.

Nu vil jeg så gerne have noget feedback på siden

- Hvad er det første du tænker?

- Noget der skal laves om?

- Er priserne fair?

Mange tak på forhånd

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:30

Jeg tror som firma logo ville jeg bestille et websitelogo fordi det er billigere og jeg kan ikke se forskellen..

Eller synes jeg det er en fin side du har disket op der :-)

Og ja jeg synes bestemt priserne er fair.

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:34

Jeg kan se at der er to logoer, men den eneste forskel jeg kan finde er prisen? Hvis der er andre forskelle, bør du nok fremhæve disse.

Og så studser jeg lidt over denne formulering: "Bestilt dette logo før? så koster det kun x50,- kr. at få det fornyet" X er sat ind, fordi du  også her har forskellige priser.

Men hvad betyder det? Lejer man kun et logo for en periode, eller hvad er meningen?

Og så kan jeg ikke se, om priserne er med eller uden moms.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:37

Har det heller ikke særlig godt med at jeg ikke ved hvem der står bag siden, ingen informationer, ingen cvr, ingen firma adresse.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:41

Et flot logo på siden en fordel 

Vis lidt forskellige logoer du kan lave , behøver være kunder bare eksempler der viser lidt omkring hvad du kan.

Frem med firma info dit CVR nummer dit telefon nummer .

Fortæl lidt mere omkring dit firma på siden

Lav flere forklaringer på siden , lidt mere interne links struktur med jeres kerne ord derved giver lidt viden videre og der er mere indhold på egen siden og forstår bedre produktet.

Masser af ord forstod jeg ikke , hvad betyder du levere  " Support indenfor branding" hvad mener du lige med disse ord og der mange flere korte sætninger du kunne uddybe hvad du mener , for vis man ikke forstår produktet , ja du mister enkel kunder og enkel skal du svare på mere derved skal bruge mere tid på at få mange kunder , for man forstod ikke alt på siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 00:53

Første indtryk, utrolig flot side.

Hvis der er noget som skulle laves om er det nok CVR-nummer (altså skrive det) og så på forsiden med de 2 faner nederste, der er de tre prikker (...), er det muligt at kunne gøre titlen kortere så prikkerne forsvinder?

Og jeg ved ikke om det kun er mig, men dit logo så kommer hele 13-tallet ikke frem.

I forhold til priserne så har jeg aldrig forhandlet med sådan noget, så det tør jeg ikke udtale mig om

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 11:18

Mange tak for den hurtige kritik, vil helt sikkert blive rettet med tiden, dog har jeg ikke noget CVR nummer, da jeg bare er en privat person der arbejder med grafik i fritiden, dette vil helt sikkert også komme til at stå på hjemmesiden.

Kører et tilbud til de 5 første:

http://dkwebon.dk/ <--

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)