Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ide til hvordan man skal starte som selvstændig?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer, Jeg har siden 16 års alder haft en drøm om at føre en eller flere af mine ideer ud i livet men har aldrig fået et spark i røven, (jeg er nu 22),.... Så nu synes jeg at det kunne være på tide :-)

Derfor søger jeg nu råd fra jer... Jeg kunne godt tænke mig at få startet min egen webshop op og bygge videre derfra.

Mit spørgsmål er så,

1. Hvor starter man med at læse som 'nybegynder'?

2. En webshop? Er der en fra sjælland, helst fra nordsjælland der kunne give mig nogle private lektioner i webshop systemet, mht. oprettelse, styring og sætte det op på et webhotel?...

Tak for jeres tid.

Fra København
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 406
Fra  FokusH Skrevet kl. 20:22

DasCalo:

1. Hvor starter man med at læse som 'nybegynder'?

Jeg har e-værksætteren af Lea Skov Lindbæk liggende på natbordet. Den er ikke helt ny og baserer sig måske på et andet felt (børnetøj), end hvor du ønsker at starte. Men der er også udmærkede, mere generelle betragtninger i den.

Den fås på - tadaa - biblioteket.

Der er også e-pusher light, som vist fås gratis her et sted på Amino. Jeg ved desværre ikke, hvad der er at finde i den udgave, der ikke er light, for den ligger økonomisk uden for min rækkevidde.

Det kunne da være et sted at starte.

DasCalo:
2. En webshop? Er der en fra sjælland, helst fra nordsjælland der kunne give mig nogle private lektioner i webshop systemet, mht. oprettelse, styring og sætte det op på et webhotel?...

Hvad med at tage et kursus fx her: http://www.pointe.dk/magento-webshop-kursus.html

(jeg har ingen ide om, hvorvidt dette system er godt eller ej)

God fornøjelse med det.

/Marianne

Fra København
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:56

Træfældning udføres på Sjælland - Ring og få et tilbud.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)