Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når et ansættelses forhold forfølger en!!!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Så er det igen lykkes at få mig op i det røde felt. At få mig til at rende og bande. Og tænke hvad fuck sker der efterhånden i mit liv.

Som mange ved så sagde jeg et job op for 5 år siden, som jeg stadig bliver hjemsøgt af. Og som åbenbart aldrig vil slippe mig.

Men det er ikke så meget de latterlige kunder derfra, der har gjort det denne gang. Men mere firmaet i sig selv.

For lige over et halvt år siden gik firmaet konkurs og er i dag blevet opkøbt og kører videre under et andet navn. Med ny ejer og alt det der. Så det burde jo give mig ro. Men ork nej.....De har stadig problemer derude.....Og hvad gør man så. Man ringer selvfølgelig, til den idiot der ved bedst. Og det er så undertegnede. Men så er det at man spørger hvad fuck sker der i folks hoveder, når man skal kontakte en efter 5 år. Der ikke har fået ro fra de tidligere kunder/samarbejdspartner.

Jeg har været ekstrem irriteret her de sidste par dage efter henvendelsen. Mere fordi at jeg jo nærmest smækkede døren, og blev røvrendt af et par af deres kunder til at starte op. Men også fordi at mange af deres kunder i dag har et meget anspændt forhold til mig. Som også gør at jeg ikke vil lave noget for dem, Og de kan så godt droppe at kontakte mig , for jeg finder mig ikke en den behandling. Og så kan de rende ud og betale overpris for deres lort, det rager mig en papand.

Jeg er sq da udmærket klar over at de forhold det hele skete under dengang, er meget specielle. Men det betyder ikke at man ikke må beskytte sig selv. Og at det firma man er ansat under skal komme i første række, og man bare skal være en nikkedukke og sige ja til alt. Og det er så også det lort, der igen glider ned af mine ben. Og som man bare ikke kan få væk uden at skulle svine alt til.

Kort fortalt jeg blev røvpullet af ham der købte firmaet den gang, og fik det drejet til at jeg var den onde. Og det scenarie, er det jeg i dag kæmper imod. Og så skal de fandeme holde sig fra mig.

Efter opringningen, fik jeg det helt dårligt. For det har været nogle strenge år at komme igennem for mig. Og det lidt ligesom at jeg troede at jeg næsten havde set enden på det, og accepteret forholdene for mig. Så kommer dette som et spark i skridtet. Og føler nu at den smerte skal jeg til at vende mig til, for hvor mange ejere, hvormange år skal der til for at man kan komme væk, og leve sit liv uden at være i skyggen af sin fortid.

Så hvis jeg ikke lige er mister sukkersød overfor jer, så ved I hvorfor.

Skulle lige af med noget gylle, håber på forståelse for det.

/Kenneth

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:45

Du burde få dig en blog Wink

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:53

Hmm forstod ikke rigtigt så meget af det, men hvis det primære formål var at komme af med noget gas så er det vel heller ikke så relevant. Lyder til du har haft en lang hård periode, håber du snart rammer noget medvind!

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Mark MK:

Hej Mark

Men på den anden side, så er der sikkert andre der har sådanne forhold. Som man evt kan debatterer. Og tit gør det jo godt at få lidt luft en gang imellem. For det er ikke altid at folk helt forstå hvad man siger, når man vil ramme de emner.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:57

ignorer deres opkald, etc. Det ville jeg ihvertfald gøre. 

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:59

Kenneth:

Mark MK:

Hej Mark

Men på den anden side, så er der sikkert andre der har sådanne forhold. Som man evt kan debatterer. Og tit gør det jo godt at få lidt luft en gang imellem. For det er ikke altid at folk helt forstå hvad man siger, når man vil ramme de emner.

/Kenneth

Jeg forstod ikke sammenhængen i dit første indlæg, og hvad det var der forfulgte dig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09

Mark MK:
Jeg forstod ikke sammenhængen i dit første indlæg, og hvad det var der forfulgte dig.

Hej

Det er fordi at da jeg forlod firmaet, der blev jeg svinet til af et par kunder, som syntes at det var forkert.

Da Firmaet kom i vanskeligheder, var der igen nogle der lige skulle ringe og markere. Og da det gik konkurs var der endnu flere der skulle ringe. Og da firmaet så blev overtaget igen, så var der lidt ro på. Og jeg kunne begynde at koncentrer mig om mine egne ting.....Men så får jeg den opringning, som jeg sikkert kan få det hele til at vende igen. Og det er lidt ligesom at jeg igen skal bruge en masse energi på ting jeg hverken kan gøre til eller fra. Jeg er ikke ansat der mere, og har ikke noget med firmaet at gøre.

/Kenneth

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:21

Føler med dig Kenneth, kender godt problematikken, dog har det ikke været voldsomt chikanerende for mig, så har kunder fortsat kontaktet mig vedrørende gamle aktiviteter, som man for længst har lagt bag sig.

Anyway, jeg har bare valgt, at tilbyde min arbejdskraft på konsulentbasis, når folk ringer og henvender sig. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33

Monin:

Føler med dig Kenneth, kender godt problematikken, dog har det ikke været voldsomt chikanerende for mig, så har kunder fortsat kontaktet mig vedrørende gamle aktiviteter, som man for længst har lagt bag sig.

Anyway, jeg har bare valgt, at tilbyde min arbejdskraft på konsulentbasis, når folk ringer og henvender sig. 

Hej Monin

De kunder vil jeg også have.

Har jeg forsøgt, og har også forsøgt en dialog med den gamle ejer(ham der købte), men han var mere interresseret i at hytte sit skin, end at levere noget ordentligt. Og det gør så at den nye ejer, så kommer til at betale for det.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06

Til dig der har givet mig en stjerne for det her indlæg.

Føj du er en nar.

At du på den måde skal nedgøre folk der lige føler sig dårlig psykisk over de ting der sker i ens liv. Fuck du burde skamme dig.

Jeg har ingen ord tilovers hvad jeg lige nu føler for amino det er åbenbart kun positive ting, og fuck janteloven vi kan diskutere, og bagsiden af medaljen, hvor man får hug for at have gjort noget for et firma, som der konstant skal forfølge en selv efter 5 år, det er så noget der bare skal svines til.

Lige nu er jeg kraft edme rystet.

/Kenneth

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)