Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til vurdering af nyt internet site - Boblberg.dk

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra 2000
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en pil oppe i højre hjørne af login boksen, hvor der står, Opret profil (Du trykker blot på denne tekst)

Fra 2000
Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 17:45

Jeg er ked af hvis du mener vi spilder din tid, det er absolut ikke meningen. Men det lyder som om du ikke er kommet ind på siden. Når man opretter en profil, kommer du netop ind på siden og får an masse funktionaliteter.

Jeg oprettede en bruger, selvom det normalt strider imod mit temperament og seriøst vækker min dovenskab. Og hvad var min belønning? Ikke en skid! Jeg opnåede ingen funktionalitet herved. Jeg kunne ikke bevæge mig videre rundt på sitet. Det pisser mig virkelig af, når jeg bruger min tid fuldstændig forgæves. Lorte site!

Hvorfor spilder du/I min tid?

?

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:02

Jeg har ikke lyst til at afgive oplysninger, for at undersøge om et site er noget for mig, der bør som minimum være en demo-bruger, eller noget andet så man kan gennemgå sitet uden at være oprettet.

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:55

Hej!

Der er helt klart nogle ting som skal ordnes!

- Forsiden skal helt sikkert ændres:

1. Jeg ved ikke hvad siden går ud på.

2. Jeg leder efter den "Opret bruger knap" - Jeg ved godt der er noget blinklys osv. Alligevel synes jeg det går i ét med designet.

3. Man har ikke lyst til at skrive personlige oplysninger til et site man ikke stoler på - og udfra forsiden virker siden ikke troværdig, selvom den muligvis er det :-)

Forsat god dag! 

Fra 2000
Tilmeldt 17. Nov 06
Skrevet kl. 21:35

Hej igen

Vi tager meget af jeres kritik til os og en stor ændring er sket, nemlig at der ikke kræves bruger oprettelse for at se selve sitet.

Der kræves nu kun en bruger oprettelse på sitet hvis man vil sende breve, se singleliv eller oprette tilbud.

Det var desværre ganske få tilbagemeldinger, som gik på selv ideen og sitet, da folk ikke vil oprette sig, så nu har vi hørt på jeres kritik og ændret konceptet lidt.

Håber du vil give din vurdering af vores nye site?

Vh

Boblberg.dk 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:39

Stæhr:

Pilen over login boksen, du trykker blot på: Opret profil

Der må altså gøre mere ud ad frem med info blogger om din side på side og lav en normal menuen på siden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 08:06

Hej Stæhr.

Ideen er god - men udførelsen halter.

Jeg kan gode lide den grafiske designers stil.

Men usability/navigation er helt i skoven - jeg kan simpelthen ikke finde runde i funktionerne, selvom jeg egentlig ikke tror, at der er særligt mange eller at de er særligt komplicerede. Jeg tror, at det er den mystiske kombination af en højre og venstre menu, som forvirrer mig.

Og eftersom I er helt nyt koncept, så er I også nødt til på jeres forside at slå fast med 7-tommer-søm, hvad det er I tilbyder de besøgende. Det er umuligt at vide på nuværende tidspunkt.

Mvh Troels.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 13:33
Hello,
Here is the video feedback I made you:
Side 2 ud af 2 (18 indlæg)