Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst i wordpress - hjælp med plugin?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg mangler et plugin eller bare muligheden for at kunne skrive en tekst øverst på hver af mine kategori sider.

Jeg vil beskrive en tekst på siden der også skal give siden søgemaskineoptimerings muligheder.

Findes der et plugin eller en mulighed for at lave sådan en tekst ?

Den skal stå fast på hver kategori og mine artikler skal så komme under hver gang !

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ved ikke om der er nogle plugins til dette, men kan hjælpe dig med at kode det.

Lokaliser filen: category.php (du kan evt anvende Worpdress editoren ved at gå til apperence -> editor også vælge filen ude til højre)

Du skal nu finde et loop, i standard templaten twentyelleen ser det således ud:

<?php /* Start the Loop */ ?>
<?php while ( have_posts() ) : the_post(); ?>

Led efter ligende kode, ellers prøv dig frem.

Lige over dette, er her jeg tror du vil have teksten til at stå. Du kan nu anvende følgende kode til at indsætte dit tekst:

<?php if (is_category('Category A')) : ?>
<p>This is the text to describe category A</p>
<?php elseif (is_category('Category B')) : ?>
<p>This is the text to describe category B</p>
<?php else : ?>
<p>This is some generic text to describe all other category pages, 
I could be left blank</p>
<?php endif; ?>

Dette kode tekst skal placeres over "Start the loop".

Du selvfølgelig skal ændre teksten og navnet på kategorien.

Håber det hjalp :)

Tilmeldt 16. Sep 11
Skrevet kl. 16:04

Tak for svaret, jeg vil prøve om det kan virke, det vil være perfekt, jeg afprøver det i aften. Takker.

Bliv forfatter og få søgemaskineoptimering gratis. http://www.amino.dk/members/Startmedos/default.aspx 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:10

Det du kan gøre er at rette themet til at vise kategoriernes Description på Category/Archives sider, så ændrer du bare description texten under Categories, så bliver teksten vist.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:18

Hvis man retter i sit WordPress Theme, så vil jeg undlade at gøre det direkte i et standard theme som TwentyTen eller TwentyEleven. Disse bliver brugt som standard, hvis der er noget galt med ens speciallavede theme. Hvis du retter i en af de to, vil en tema-opdatering i bedste fald overskrive ændringerne. 

Opret et nyt child theme til standardtemaet, hvis ellers er et af disse, der bliver brugt.

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 16. Sep 11
Skrevet kl. 14:38

Tak alle sammen, nu er det oppe.

Min comp gik ned i går så fik intet lavet, men nu virker det alt sammen, og teksterne er oppe.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)