Hej Aminoer Jeg kan simpelthen ikke huske hvad de hedder, men jeg har fået flere sider på Google når man skriver Twilight Danmark. |
De hedder sitelinks. ;-)
Hej Aminoer Jeg kan simpelthen ikke huske hvad de hedder, men jeg har fået flere sider på Google når man skriver Twilight Danmark. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
De hedder sitelinks. ;-) |
Ja eller "webstedslinks" på dansk...endnu én af googles fantastiske oversættelser. |
Jeg er så 'heldig' selv at have dem for en søgning på absalon esbjerg Irriterer mig bare, at Google tilsyneladende ignorerer, at jeg har forsøgt at 'demote' nogle af de links via Google Webmaster Tools. |
Super tillykke med det ,det må motivere dig til forsætte det gode arbejde .fremgang motivere med sådan set også ser ikke sker noget motivere også mig for så ved det skal forbedres Jeg har dem da dem også selv med www.stripdanmark.dk det har mange sider med deres eget domæne navn, da det er det folk søger efter, det er netop dig |
Hej Mikkel Tusinde tak. Okay det er sådan det fungerer. Jamen så er det bare med at kløe op ![]() |
Tillykke med det, Sasa! Det har været en fornøjelse at følge din udvikling af dit Twilight-website. Og ja, ingen tvivl om at hårdt arbejde er vejen frem. Det er der mange Affiliate Aminoer, der kunne lære noget af - altså dem, der tror, at man bare lige stabler en hurtig side med lidt ligegyldigt indhold på benene og så begynder at tjene penge. "All good things come to those who wait", som de siger på engelsk! Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Ikke at jeg er religiøs men: Matthew 20:16: "So the last will be first, and the first will be last." |
Mange tak Thomas |
Jamen jamen tillykke Sasa :-) |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.