Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingskort hva er rigitg og forkert?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Er ved at opstille en webshop, og har lov til at vise alle danske betalingskortlogoer, som gælder visa/dankort og edankort. Mit spørgsmål lyder så, har jeg virkelig kun lov til at vise dette billede for visa/dankort  eller må jeg også vise kortloget for visa, som et symbol på at dette modtager vi også, selvom det er som en kombination?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:09

Enten modtager du VISA, eller modtager du ikke VISA.  Hvis du kun modtager Dankort, så vil man godt kunne betale med et VISA/Dankort, da Dankort delen bruges benyttes. Men det betyder ikke, at du tager i mod VISA, og det vil være misvisende at skrive (symbolisere) at i gør det ved at indsætte et VISA logo.

Tilmeldt 9. Sep 11
Skrevet kl. 20:15

Hvis jeg kan modtage VISA/Dankort, kan jeg vil modtage både VISA og Dankort ikke? Og i så fald burde jeg vil også have tilladelse til at vise kortlogoet for begge betalings kort eller, er jeg helt galt på den?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:25

Nej, du kan ikke tage i mod ren VISA. Du kan betragte det som to betalingskort kombineret i et. Hvilke indløsningsaftale har du? 

Tilmeldt 9. Sep 11
Skrevet kl. 20:40
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:02

Anders_bp:
Ifølge ePay på dette link http://www.epay.dk/epay-payment-solutions/oversigt-betalingsloesninger.asp har jeg light versionen og her kan jeg tage imod VISA/Dankort og eDankort. Med en Pro eller Business version har jeg mulighed for Debet- og kreditkort, og her kan man se at VISA er tilgængelig. Så, hvis jeg vælger en af dem, har jeg så mulighed for at vise kortlogoet for VISA?  

Så er du godt på vej, men du mangler stadig en indløsningsaftale på internationale kort. Den kan du så lave ned Nets (Teller), eller en anden indløser. Din nuværende indløsningsaftale, gælder (sandsynligvis) kun Dankort.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:08

Det er din indløsningsaftale der afgør det. Det lyder som om du har Dankort-aftalen (uden visa, visa electron o.s.v.) ved PBS. 

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:10

Hvis du kun modtager Dankort, skal du kun have dankort-Logo. Hvis du modtager Dankort og VISA skal du have begge logo'er :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)