Hej Aminoer. Jeg har i et stykke tid tænkt på at starte mit eget, men har brug for jeres hjælp/ekspertise. :)
Jeg vil gerne starte et sko-outlet på internettet, men den første hindring jeg døjer med er at jeg ikke ved hvem jeg skal i kontakt med for at købe diverse sko af forskellige mærker. Håber der er nogle der kan hjælpe mig!
En god ide ville være at kontakte forskellige skobrands du kunne være interesserede i at forhandle med. De vil typisk ligge inde med et restlager i slutningen af sæsonen AW (Slutningen af AW ligger omkring Feb.) og SS (Slutningen af SS ligger omkring Aug.) Du ville derfor typisk kunne indkøbe skoene til lukrative priser - 30-70% af indkøbspris vel og mærke. Dette indebærer selvfølgelig også at man køber lidt større partier ad gangen. Ellers kunne det være dropshipping var noget for dig!
Tak for rådet, det vil jeg tænke over. Som det ser ud lige pt er jeg kun interesseret i Converse Allstars, da det er en sko hvor der altid vil være efterspørgsel på. Angående dropshipping er det noget jeg har tænkt over, men det har både sine fordele og ulemper. Har tænkt på at lave en form for delvis dropshipping. Tak for hjælpen!