Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlet af sko på internettet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg har i et stykke tid tænkt på at starte mit eget, men har brug for jeres hjælp/ekspertise. :)

Jeg vil gerne starte et sko-outlet på internettet, men den første hindring jeg døjer med er at jeg ikke ved hvem jeg skal i kontakt med for at købe diverse sko af forskellige mærker. Håber der er nogle der kan hjælpe mig!

Mvh

Revoca!

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 11
Skrevet kl. 19:38

Converse Allstar til at starte med.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:48

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide, hvor man kunne få fat i sådan nogle aftaler.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 21:17

Hejsa

Søger i at blive forhandlere hos the "big guys" som Converse, Addidas m.f.?

Ellers er der f.eks flere clearance stock forhandlere, som køber restpartier og lign. op, og sælger til en billig pris.

F.eks er der i England:

www.brandsplaza.co.uk  (mærke sko og tøj)

http://www.thecarouselhalifax.com/  (børnesko - bl.a Converse og Ecco børnesko)

De skulle gerne sælge til det meste af Europe inklusiv Danmark.

For at handle med dem, skal man kontakt dem og lave en wholesale aftale med dem.

Håber i ka' bruge det til lidt. Smile

Jean

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 11
Skrevet kl. 21:57

Ja vil gerne forhandle Converse sko men som et outlet. Skal jeg kontakte Converse eller hvem og hvorledes?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 22:13

Må desværre erkende jeg ikke ved så meget om den del af det.

Men uden at prøve at sige noget forkert, vil jeg gå ud fra i skal have fat i dem som står for Converse sko i Danmark.

I kunne f.eks prøve at kontakte Converse Scandinavia A/S direkte gennem deres hjemmeside www.converse.dk. Fandt også deres kontaktinformationer på krak: Converse Scandinavia A/S.

Beklager jeg ikke kan være til mere hjælp. Måske nogle andre Aminoer kan fortælle noget mere om det.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 11
Skrevet kl. 22:24

Det vil jeg undersøge nærmere. Du skal have tak for hjælpen i hvert fald!

Fra København
Tilmeldt 15. Oct 11
Indlæg ialt: 24
Fra  GADRR Skrevet kl. 12:05

Hej Frederik,

En god ide ville være at kontakte forskellige skobrands du kunne være interesserede i at forhandle med. De vil typisk ligge inde med et restlager i slutningen af sæsonen AW (Slutningen af AW ligger omkring Feb.) og SS (Slutningen af SS ligger omkring Aug.) Du ville derfor typisk kunne indkøbe skoene til lukrative priser - 30-70% af indkøbspris vel og mærke. Dette indebærer selvfølgelig også at man køber lidt større partier ad gangen. Ellers kunne det være dropshipping var noget for dig!

Med venlig hilsen

David

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 11
Skrevet kl. 18:12

Tak for rådet, det vil jeg tænke over. Som det ser ud lige pt er jeg kun interesseret i Converse Allstars, da det er en sko hvor der altid vil være efterspørgsel på. Angående dropshipping er det noget jeg har tænkt over, men det har både sine fordele og ulemper. Har tænkt på at lave en form for delvis dropshipping. Tak for hjælpen!

Mvh 

Frederik

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)