Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skriv en artikel om din virksomhed eller hjemmeside på GooN.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

På GooN.dk, har jeg indtil nu ikke tilladt selvpromoverende artikler, men jeg har i dag lavet en sektion, hvor det nu er muligt at skrive om sin virksomhed eller hjemmeside.

Jeg har haft lidt problemer med at finde det rigtige kategori-navn, så kategorien hedder "Firmabeskrivelser". Hvis nogen har et bedste forslag til valg af kategori-navnet, så sig endelig til!

Jeg har afvist en del artikler, da de var direkte promoverende, men det er nu tilladt at skrive en artikel om sin virksomhed. Det er ligegyldigt om det er en hjemmeside, eller en fysisk virksomhed - så længe artiklen er god, og fortæller om virksomheden.

Jeg anbefaler at man lige læser den avancerede udgave af "sådan får du godkendt din artikel!", inden man indsender sin artikel :-)

Jeg har en lidt større plan med disse firmabeskrivelser, som bliver tilføjet, men hver ting til sin tid.

I skal være velkommende til at tilføje en promoverende artikel om din hjemmeside eller virksomhed.

Link: GooN.dk - Artikeldatabase

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:09

Det er cool, at du ikke accepterer hvad som helst på dit site bare for at få indhold ind på siden. Men måske du også kunne "pirre" folks interesse lidt ved at fortælle dem mere om, hvad de på kort eller længere/lang sigt vil få ud af deres indsats?

Hvor mange unikke besøgende har du om dagen eller måneden? Hvad har du tænkt dig at gøre fremover for, at der kommer endnu flere, etc.?!

Det kræver unægteligt noget trafik på din side, før det er interessant. Det er jeg sikker på, at du har forståelse for! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 17:41
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er cool, at du ikke accepterer hvad som helst på dit site bare for at få indhold ind på siden. Men måske du også kunne "pirre" folks interesse lidt ved at fortælle dem mere om, hvad de på kort eller længere/lang sigt vil få ud af deres indsats?

Hvor mange unikke besøgende har du om dagen eller måneden? Hvad har du tænkt dig at gøre fremover for, at der kommer endnu flere, etc.?!

Det kræver unægteligt noget trafik på din side, før det er interessant. Det er jeg sikker på, at du har forståelse for! :-)

Dbh

Thomas

Selvfølgelig :-)

Besøgstallene holder jeg for mig selv. Det er måske lige lovligt privat, og kan måske få nogle folk til at tænke "så er der nok ikke nogen besøgende på siden", men det kan jeg garantere for at der er.

Hvad får folk ud af at skrive på siden?

• Der er mulighed for eksponering af sin virksomhed eller hjemmeside.
  • Der er mulighed for at dele sin viden, eller forbrugerråd med læserne.
  • Artiklerne bliver ret hurtigt opfanget af Google, og indekseret.
  • Der er mulighed for at formulere tingene på sin egen måde, ment på den måde at hvis nogen skriver "Morten Madsen's tøjdyrsforretning i Vejle", så vil resultatet fra GooN.dk forhåbentligt poppe op, og virksomheden bliver beskrevet med ejerens egne ord.
  • Hvad angår de selvpromoverende artikler, som eksempelvis "Morten Madsen's tøjdyrsforretning i Vejle", så handler det i bund og grund om at give læseren et indtryk af sin virksomhed.
  • Kan jeg garantere at artiklen får hundredvis af kliks - nej.
  • Kan jeg garantere at artiklen kan skabe salg for dig - nej.
  • Kan jeg garantere at artiklen bliver læst af andre mennesker end mig - ja.

Jeg har mange planer med GooN.dk, og selvom jeg har svært ved at "afsløre" dem her, så kan jeg faktisk garantere at der i fremtiden vil blive mange fordele til de som skriver artikler. Man kan tage mine ord for gode varer, eller tro at det er fup og fidus :-)

Jeg har en del idéer på tegnebrættet, og mange af dem omhandler ikke en artikeldatabase, men derimod andre services. Den overordnede plan er ikke at GooN ene og alene skal forblive en artikeldatabase, men så mange ting mere end det.

Mange af de services, idéer og planer jeg har, vil inkludere artiklerne fra databasen, da det hele vil komme til at få en relation til hinanden.

Jeg har ikke nogen tidslinje, da jeg på nuværende tidspunkt er godt i gang med at finde ud af hvad jeg vil lave, og derefter finde ud af hvilken rækkefølge det skal laves i, og hvordan jeg skal få det til at hænge sammen.

Jeg ville egentlig bare give folk et tilbud om at være på forkant, og det kan næppe skade din virksomhed eller hjemmeside, at have en artikel liggende på GooN - tværtimod vil jeg sige :-)

Jeg vil komme med yderligere information før eller siden, men lige nu er der visse ting jeg skal have på plads først.

Jeg håber at man vil benytte sig af tilbudet, uanset den måske skeptiske tankegang.

Med Venlig Hilsen
Morten

ps. Hvis du har flere spørgsmål, eller andre har, så spørg gerne! Jeg er mere end villig til at svare på det som jeg kan svare på :-)

Fra Middelfart
Tilmeldt 11. Aug 07
Indlæg ialt: 35
Fra  TekstXpressen Skrevet kl. 22:05

Hejsa

Jeg har netop forsøgt at sende en artikel ind - men når jeg vælger hovedkategori, og trykker 'indsend', så 'tilter' siden...;-) skemaet kommer til at ligge i 3 'lag'...

Dette er ikke ment som en kritik, men blot en info Big Smile

Joan

Tilmeldt 23. May 11
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:09

Joan Grønning:

Hejsa

Jeg har netop forsøgt at sende en artikel ind - men når jeg vælger hovedkategori, og trykker 'indsend', så 'tilter' siden...;-) skemaet kommer til at ligge i 3 'lag'...

Dette er ikke ment som en kritik, men blot en info Big Smile

Joan

Hej Joan,

Mange tak for informationen. Kan du eventuelt tage et screenshot? Naturligvis kun hvis du har tid :-)

Med Venlig Hilsen
Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)