Hej, På GooN.dk, har jeg indtil nu ikke tilladt selvpromoverende artikler, men jeg har i dag lavet en sektion, hvor det nu er muligt at skrive om sin virksomhed eller hjemmeside. Jeg har haft lidt problemer med at finde det rigtige kategori-navn, så kategorien hedder "Firmabeskrivelser". Hvis nogen har et bedste forslag til valg af kategori-navnet, så sig endelig til! Jeg har afvist en del artikler, da de var direkte promoverende, men det er nu tilladt at skrive en artikel om sin virksomhed. Det er ligegyldigt om det er en hjemmeside, eller en fysisk virksomhed - så længe artiklen er god, og fortæller om virksomheden. Jeg anbefaler at man lige læser den avancerede udgave af "sådan får du godkendt din artikel!", inden man indsender sin artikel :-) Jeg har en lidt større plan med disse firmabeskrivelser, som bliver tilføjet, men hver ting til sin tid. I skal være velkommende til at tilføje en promoverende artikel om din hjemmeside eller virksomhed. Link: GooN.dk - Artikeldatabase Med Venlig Hilsen |
Det er cool, at du ikke accepterer hvad som helst på dit site bare for at få indhold ind på siden. Men måske du også kunne "pirre" folks interesse lidt ved at fortælle dem mere om, hvad de på kort eller længere/lang sigt vil få ud af deres indsats?
Hvor mange unikke besøgende har du om dagen eller måneden? Hvad har du tænkt dig at gøre fremover for, at der kommer endnu flere, etc.?!
Det kræver unægteligt noget trafik på din side, før det er interessant. Det er jeg sikker på, at du har forståelse for! :-)
Dbh
Thomas