Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Første priser på iPhone 4S

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er Happii og Proshop ude med de første priser på iPhone 4S. Eksempelvis koster 16GB versionen 5.985,- hos Happii og 6.895,- hos Proshop. Den er selvfølgelig ikke på lager, men kan forudbestilles begge steder.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:58

Disse priser bliver naturligvis billigere hvis man køber telefonen hos de store selskaber på sit abonnement når de har indkøbsmængden på plads. Efter hvad jeg har hørt skulle de første leveres til de første butikker d. 28 ,-).

Er spændt på at se hvad prisen bliver når den kommer ud i butikkerne.

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:26

Nicolaj Thomasen:
 Eksempelvis koster 16GB versionen 5.985,- hos Happii og 6.895,- hos Proshop.

Spændende at Proshop sælger den dyre end deres eget brand Happii - Er det med oprettelse af abo?

Fra København
Tilmeldt 4. May 11
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 14:28

Nicolaj Thomasen:

Så er Happii og Proshop ude med de første priser på iPhone 4S. Eksempelvis koster 16GB versionen 5.985,- hos Happii og 6.895,- hos Proshop. Den er selvfølgelig ikke på lager, men kan forudbestilles begge steder.

Når den kommer rigtig til salg i Danmark kan jeg forestille mig at det kommer til at koste 4800 kr. hos Apple :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:38

Mark MK:

Nicolaj Thomasen:
 Eksempelvis koster 16GB versionen 5.985,- hos Happii og 6.895,- hos Proshop.

Spændende at Proshop sælger den dyre end deres eget brand Happii - Er det med oprettelse af abo?

Det er uden abonnement, men jeg tror også at priserne falder, efterhånden som vi kommer tættere på. Selvom butikkerne har samme ejer, så er det ikke altid at priserne er ens, det er ligesom med Bilka og Føtex.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:40

Tek-2518:

Nicolaj Thomasen:

Når den kommer rigtig til salg i Danmark kan jeg forestille mig at det kommer til at koste 4800 kr. hos Apple :)

CBB var faktisk billigst uden abonnement sidste gang, da iPhone 4 blev lanceret. Jeg mener de lå ca. 75,- kr. over Apple Store, men til gengæld skulle man heller ikke vente 3 uger på at modtage den.

Fra Holstebro
Tilmeldt 26. Dec 09
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 15:00

Proshop er dyrere, men Happii.dk prøver at sælge deres Iphone 4s i hvid til over 137.000kr . Højest sansynlig en fejl, men alligevel ret voldsomt. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:05

Er der overhoved nogen, der overvejer at udskifte en Iphone 4 med den nye 4s'er? :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:05

Proshop havde også en pris på 64GB versionen på over 100.000,- kr. i går, tydeligvis en fejl og prisen er rettet i dag.

Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal helt sikkert have Iphone 4s ligeså snart den kommer til danmark

iPhoneCentral.dk - Gratis Hjælp, Tips & Tricks mm. Du kan også altid se iPhone priser fra udvalgte teleudbydere.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)