Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opgradere office 2003 til 2010 - hvilken link bedst og er det forfra eller kan man opgradere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46611
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ha troet man kunne opgrader 2003 til 2010 enkelt, men finder kun mulighed for frisk køb af office 2010

Skal man bare købe en ny version

er det så lige så nemt at købe den i butik og ha cd som at vælge nettet som upgrade/download

Ryger man i problemer  - andet end at excel pludseligt har ny toolbar og lignende, hvilket er årsagen til jeg ikke har gjort det til nu

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde / Esbjerg
Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 206
Fra  VELOCIGROUP Skrevet kl. 01:08

Du kan ikke opgradere 2003 til 2010. Så skulle du have haft opgraderet til 2007.
Du er nød til at købe en komplet pakke.

Hvis du køber en ny PC, kan du købe en OEM licens. Den følger så hardwaren, altså PC'en og kan som udgangspunkt heller ikke opgraderes (mener at der er lavet lidt om i reglerne her).
En OEM licens er væsentligt billigere end en komplet pakke.
Jeg vil iøvrigt formode at din nuværende version er en OEM version (det er de fleste).

Hvis du skal bruge 5 licenser eller mere (til et firma), så skal du overveje en Volume licens i stedet, da den giver en billigere pris pr. licens.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:22

Ryger man i problemer  - andet end at excel pludseligt har ny toolbar og lignende

Nej, tværtimod tror jeg du bliver rigtig glad for investeringen. Der er enorm stor og positiv ændringer ift. 2003.

Du kan jo vælge at anskaffe dig en "model", der kan dække dit behov. HER er i hvert fald nogle bud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)