Du er nødt til at give et eksempel på prislejet! |
SousVideDK:Du er nødt til at give et eksempel på prislejet!
Er du villig til at betale prisen, som en prof. tekstforfatter koster, da du har høje krav til teksterne?
Eller vil du ikke betale det helt store, da du sagtens kan nøjes med en middelmådig tekst, med små sproglige og grammatiske fejl?
Vi har benyttet os af tekstforfattere, og betalt op til 600 pr tekst. Vi har endda haft tekstopgaver, der er løbet op i over 3000 kroner.
Omvendt kunne vi have fået løst opgaverne til 1/4 af prisen - men det havde nok resulteret i en kvalitet der er omtrent 1/4 del så god.
Og uanset om du går efter billig og brugbare tekster, eller om du går efter dyre og meget prof. tekster, så nytter det vel ikke at du får en masse henvendelser fra folk der hører til i modsatte kategori af hvad du søger.
Det er et bredere netværk jeg har med at gøre så alle kategorier vil kunne passe ind, da opgaverne vil svinge i kategorierne ligeså vil det derfor være aktuelt for mig at kunne komme i kontakt med alle aktuelle skribenter på markedet.
Prislejet er den mindste del af det, da dem jeg arbejder med efterspørger kvalitet og det skal de have.
Men derfor skal selv de billige skribenter da også have en chance, nogle gange finder man jo nogle talenter i blandt som faktisk gør det bedre end mange af de "gamle krager" :)
- Alle fortjener en chance her, og det får de!
Dbh
Nicolai