Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Artikel Skribenter Søges

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nødt til at give et eksempel på prislejet!

Er du villig til at betale prisen, som en prof. tekstforfatter koster, da du har høje krav til teksterne?
Eller vil du ikke betale det helt store, da du sagtens kan nøjes med en middelmådig tekst, med små sproglige og grammatiske fejl?

Vi har benyttet os af tekstforfattere, og betalt op til 600 pr tekst. Vi har endda haft tekstopgaver, der er løbet op i over 3000 kroner.

Omvendt kunne vi have fået løst opgaverne til 1/4 af prisen - men det havde nok resulteret i en kvalitet der er omtrent 1/4 del så god.

Og uanset om du går efter billig og brugbare tekster, eller om du går efter dyre og meget prof. tekster, så nytter det vel ikke at du får en masse henvendelser fra folk der hører til i modsatte kategori af hvad du søger.

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 23:01

SousVideDK:

Er du villig til at betale prisen, som en prof. tekstforfatter koster, da du har høje krav til teksterne?
Eller vil du ikke betale det helt store, da du sagtens kan nøjes med en middelmådig tekst, med små sproglige og grammatiske fejl?

Vi har benyttet os af tekstforfattere, og betalt op til 600 pr tekst. Vi har endda haft tekstopgaver, der er løbet op i over 3000 kroner.

Omvendt kunne vi have fået løst opgaverne til 1/4 af prisen - men det havde nok resulteret i en kvalitet der er omtrent 1/4 del så god.

Og uanset om du går efter billig og brugbare tekster, eller om du går efter dyre og meget prof. tekster, så nytter det vel ikke at du får en masse henvendelser fra folk der hører til i modsatte kategori af hvad du søger.

Det er et bredere netværk jeg har med at gøre så alle kategorier vil kunne passe ind, da opgaverne vil svinge i kategorierne ligeså vil det derfor være aktuelt for mig at kunne komme i kontakt med alle aktuelle skribenter på markedet.

Prislejet er den mindste del af det, da dem jeg arbejder med efterspørger kvalitet og det skal de have.

Men derfor skal selv de billige skribenter da også have en chance, nogle gange finder man jo nogle talenter i blandt som faktisk gør det bedre end mange af de "gamle krager" :)

- Alle fortjener en chance her, og det får de!

Dbh
Nicolai

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tekster skal ikke indeholde sprogfejl, uanset hvad de har kostet.

Jeg arbejder også med korrekturlæsning, så den slags skærer mig lidt i øjnene.

Det er jo ikke noget, der pynter. ;)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:13

Louise L:

Tekster skal ikke indeholde sprogfejl, uanset hvad de har kostet.

Jeg arbejder også med korrekturlæsning, så den slags skærer mig lidt i øjnene.

Det er jo ikke noget, der pynter. ;)

Jeg kunne ikke være mere enig. Stavefejl og grammatiske fejl bør under ingen omstændigheder være til stede i tekster skrevet af en, der kalder sig selv for tekstforfatter eller skribent. Uanset priser.

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 23:16

Sandt nok, ingen er perfekt, men en del kunne godt prøve lidt mere. :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:45

SousVideDK:

(...)

Jeg er ikke enig i, at han er nødt til at fortælle om prislejet. I min butik er det helt ok at komme hen og spørge: "Hvad koster den?" Og jeg svarer gerne, uanset om folk spørger til den billige discountvare eller til den høje kvalitet. Jeg bruger endda også gerne tid på at forklare forskellen, så kunden kan finde ud af, om det er den ene eller den anden vare, han vil vælge.

Og da "den, der har grisen, bestemmer prisen", er man jo nødt til at spørge.

- og så håber jeg da selvfølgelig, at trådstarter vil sende en masse kvalitetsbevidste kunder i min retning.

Venlig hilsen
Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:51

nicolairh:

Men derfor skal selv de billige skribenter da også have en chance, nogle gange finder man jo nogle talenter i blandt som faktisk gør det bedre end mange af de "gamle krager" :)

Undskyld mig, men min erfaring er, at det forekommer yderst sjældent (faktisk kan jeg umiddelbart kun komme på et enkelt eksempel).
De, som påstår det modsatte, er oftest folk, som ikke har de faglige kompetencer, der skal til for at vurdere kvaliteten af en tekst.

Når det er sagt, så må den enkelte tekstkunde selv finde ud af, hvordan han vil vurdere markedet. Akkurat som vi andre må det på de områder, vi ikke selv har forstand på.

Venlig hilsen
Hans

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 23:53

Hans Stokholm Kjer:

SousVideDK:

(...)

Jeg er ikke enig i, at han er nødt til at fortælle om prislejet. I min butik er det helt ok at komme hen og spørge: "Hvad koster den?" Og jeg svarer gerne, uanset om folk spørger til den billige discountvare eller til den høje kvalitet. Jeg bruger endda også gerne tid på at forklare forskellen, så kunden kan finde ud af, om det er den ene eller den anden vare, han vil vælge.

Og da "den, der har grisen, bestemmer prisen", er man jo nødt til at spørge.

- og så håber jeg da selvfølgelig, at trådstarter vil sende en masse kvalitetsbevidste kunder i min retning.

Venlig hilsen
Hans

Det er jo også fordi, at du som tekstforfatter selv tilbyder to forskellige "kategorier" :-) Men trådstarters indlæg nævner intet om, hvad han forventer af teksternes kvalitet, så derfor er vi nogle stykker, der bare har anbefalet ham at fortælle lidt mere herom.

Dit koncept fungerer sikkert fint for dig, men som køber af tekstydelser, kan han måske gøre sig selv en tjeneste ved at pointere, om han ønsker tekster i den billige eller lidt dyrere ende. Eller for den sags skyld "begge ender" :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:01

TT Tekstforfatter:
Men trådstarters indlæg nævner intet om, hvad han forventer af teksternes kvalitet, så derfor er vi nogle stykker, der bare har anbefalet ham at fortælle lidt mere herom.

Ja, det kan jeg godt se.
Det var nok overskriftens ord "SEO Artikler", der sprang mig i øjnene og fik mig til at antage, at man ikke går efter "rigtigt" tekstforfatterarbejde.
Men jeg kan sagtens tage fejl, og hvis trådstarter skriver et forventet prisniveau, vil han da helt sikkert få nogle matchende tilbud. Blot kan jeg godt forestille mig, at nogle af de, der ellers tilbyder meget billige løsninger, vil fristes til at tilbyde den samme dårlige kvalitet til en langt højere pris, hvis trådstarter indikerer et højere prisniveau.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 16:04

Det er både de billige såvel som de dyre ender af prisen der kan lade sig gøre i netværket, det eneste vi interesserer os for er kvaliteten er i top, dvs ingen sproglige fejl, stavefejl mm.

Men det er super fedt at se så mange der allerede har vist interesse i dette, håber på at få inde flere med ind i netværket!

Dbh
Nicolai

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)