Kære Amino'er, Jeg har valgt at starte denne tråd da jeg står i en situation hvor jeg vil komme til at skulle have skrevet en masse SEO Artikler omkring alverdens ting og sager, pludselig faldt tanken mig at Amino var stedet at finde disse dygtige mennesker til at udføre arbejdet for en henne. Jeg har lavet en mail kun til dette formål da jeg har samarbejdspartnere verden over som også fra tid til anden ønsker at få udarbejdet en flot artikel til sin virksomhed, blog, whatever. Formålet med denne tråd er simpelthen at undertegnede vil bede alle med interesse i at tjene nogle penge om at sende en mail med jeres kontakt informationer og prisleje. Evt hvilke områder i dækker bedst og hvor ofte i er til rådighed mm. (Du vil ikke modtage alt muligt spam i din mail, du bliver kontaktet når et job der matcher dine kriterier er åbnet!) Mailadressen informationer skal sendes til er: skribent@brugerportalen.dk Når enten en af mine samarbejdspartnere eller mig selv står og skal bruge en til opgaven vil jeg så sende en fælles mail ud til alle jer der har henvendt sig til denne service. Grunden jeg har valgt at gøre dette er for at kunne hjælpe andre folk med at tjene nogle penge uden at skulle lede på nettet hele tiden, samt mine samarbejdspartnere og jeg har nemmere ved at finde en person eller firma til at løse opgaven. Er du en af de dygtige og professionelle mennesker heriblandt jeg kunne bruge til arbejdet, ser jeg frem til at høre fra dig. Dbh |
Ved ikke om dette var det rigtige forum at starte tråden i, så hvis det er forkert vil jeg pænt efterspørge en moderator/admin at flytte tråden til den rigtige lokation på siden.