Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Artikel Skribenter Søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg har valgt at starte denne tråd da jeg står i en situation hvor jeg vil komme til at skulle have skrevet en masse SEO Artikler omkring alverdens ting og sager, pludselig faldt tanken mig at Amino var stedet at finde disse dygtige mennesker til at udføre arbejdet for en henne.

Jeg har lavet en mail kun til dette formål da jeg har samarbejdspartnere verden over som også fra tid til anden ønsker at få udarbejdet en flot artikel til sin virksomhed, blog, whatever.

Formålet med denne tråd er simpelthen at undertegnede vil bede alle med interesse i at tjene nogle penge om at sende en mail med jeres kontakt informationer og prisleje. Evt hvilke områder i dækker bedst og hvor ofte i er til rådighed mm. (Du vil ikke modtage alt muligt spam i din mail, du bliver kontaktet når et job der matcher dine kriterier er åbnet!)

Mailadressen informationer skal sendes til er: skribent@brugerportalen.dk

Når enten en af mine samarbejdspartnere eller mig selv står og skal bruge en til opgaven vil jeg så sende en fælles mail ud til alle jer der har henvendt sig til denne service. Grunden jeg har valgt at gøre dette er for at kunne hjælpe andre folk med at tjene nogle penge uden at skulle lede på nettet hele tiden, samt mine samarbejdspartnere og jeg har nemmere ved at finde en person eller firma til at løse opgaven.

Er du en af de dygtige og professionelle mennesker heriblandt jeg kunne bruge til arbejdet, ser jeg frem til at høre fra dig.

Dbh
Nicolai Hansen

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 17:21

Ved ikke om dette var det rigtige forum at starte tråden i, så hvis det er forkert vil jeg pænt efterspørge en moderator/admin at flytte tråden til den rigtige lokation på siden.

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 19:10

Hvor bliver alle de dygtige skribenter af? :O

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:16

Tror, at du skal være en anelse mere tålmodig, så skal de nok komme.

Måske du kan lokke dem lidt ud af busken ved at fortælle, hvad du er villig til at betale pr. artikel, og hvor lange de skal være. Wink

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 19:18

Hej Thomas,

Tak for svaret, men ja det er jo svært at sige eftersom det svinger meget efter hvilke opgaver der bliver skudt afsted, også derfor jeg gerne ønsker at få udbygget en kontakt liste til mit netværk og jeg, så vi kan skrive ud til disse emails når vi har en forespørgsel til en service vi ønsker at få leveret, og i denne mail vil vi jo så vidt informere om hvilket budget der er beregnet til netop denne ydelse mm.

Dbh
Nicolai

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:26

Hej igen.

Mange af dem, der tilbyder SEO artikler herinde vil typisk skrive i deres tilbud, at de kan skrive en artikel på eksempelvis 500 ord for f.eks. 190 kr., ekskl. moms. Du må ikke hænge mig op på prisen - bare et eksempel. Min pointe er bare, at en skribent gerne vil vide, hvor mange ord, der skal skrives for et givent beløb :-)

Men held og lykke med projektet! :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 8. Jul 10
Skrevet kl. 19:31

Jeg har fuld forståelse for at folk gerne vil vide mængden af ord, og prislejet der er tale om, men eftersom det varier fra opgave til opgave vil jeg sørge for at disse informationer så vidt muligt er beskrevet når vi sender mail ud efter tilbud.

Mange tak, jeg håber det kan lykkedes at finde nogle skribenter at skrive ind i et lille adresse kartotek ;)

Dbh
Nicolai

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 20:35

Hej Nicolai

Det er lige noget for mig. Jeg står bag www.webskribenten.com.

www.webskribenten.com flere hundrede seo-tekster på nettet. Har en bacehlorgrad i markedskommunikation og står bag et par bøger. Dækker bredt. Mange emner. Hurtig til research. Artikler, produktbeskrivelser, nyhedsbreve m.m.

Gode og forhandlingsbare priser, hvis du kommer med en vis mængde tekster.

Jeg har sendt dig en privat besked.

Lad os tales ved, hvis det har din interesse.

Med venlig hilsen

Anja Nielsen

WEBSKRIBENTEN.COM

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 20:40

Jeg har sendt dig en PB. Held og lykke med projektet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:25

Hej

Jeg har mange dygtige skribenter.
Vi skriver bogstavligt talt om alt, hvad man kan handle med.
Vi har både små og meget store virksomheder som kunder, men er også passende diskrete. Nye kunder er selvfølgelig velkomne til at spørge.

Konceptet hedder Bedre billige tekster og gør op med de problemer, som kunderne beretter, at de har haft med andre billige skribenter.

1. Kvalitet: For at sikre kvaliteten, skal man have et vist uddannelsesmæssigt niveau og bestå en prøve, før man bliver sluppet fri på kundeopgaver. Desuden får man løbende sparring og tilbagemeldinger, når det er nødvendigt. Det hele koordineres af mig selv, som i al beskedenhed hører til blandt seriøse og dygtige professionelle tekstforfattere.

2. Leveringssikkerhed: Nogle kunder har oplevet leveringssvigt, når en billig skribent pludselig har taget for mange opgaver ind - eller bare ikke lige har styr på de lovede deadlines. Vi er et stort hold og har derfor stor kapacitet, og produktion og levering er sat i system.

3. Variation: Hvis én forfatter skal skrive 10 eller 20 artikler om det samme emne eller produkt, går der let metaltræthed i de sidste tekster. Der bliver gentagelser eller meget søgte formuleringer. Vi fordeler den slags opgaver på adskillige skribenter, så kunden får de gode af artiklerne. De dårlige bliver simpelt hen ikke skrevet.

4. Organisation: Jeg har drevet virksomhed i årevis, så alt det der med fakturaer, håndtering af utilfredse kunder, kulance, service osv. er der styr på.

5. Vi kan "skifte gear": Kjers Kommunikation, som driver konceptet er en rigtig tekstforfattervirksomhed med rigtige dokumenterede kompetencer og masser af års erfaring med professionel tekst. Derfor kan vi også levere "rigtige" tekster, når der pludselig bliver brug for at gå et niveau op. Jeg rådgiver også gerne om brugen af de billige tekster - som jo altså har et lavere niveau end "rigtigt tekstforfatterarbejde" - så de ikke kommer til at skade kundens virksomhed.

Priser og yderlgiere beskrivels af konceptet findes her:

http://www.hvadvildusigetilhvem.dk/bedre-billige-tekster/

Venilg hilsen

Hans

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)