Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Installation af ePay betalingsmodulet i Magento

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Har fået oprettet en test-konto hos ePay og er begyndt at følge deres vejledning til opsætning af ePay betalingsmodulet i Magento, men sidder fast i punkt 2 pt. Nogen der fornylig har været igennem det samme og evt. kunne sige, om der ligger en fejl i vejledningen eller om det er mig der gør noget galt. I første omgang mistænker jeg lidt vejldningen for at være forældet, da jeg ikke kan følge linket citat: " Først skal du logge ind i din administration placeret på http://dinurl/index.php/admin." Citat findes under punkt 2.  Hvordan finder jeg denne administration, og med hvilket login bruger jeg når jeg evt. når dertil?


Vejledningen kan findes via dette link: http://magento.dk/magento/?page_id=12 

På forhånd tak.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Hvad er url'en til din magento webshop? Har du fået login info til den?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I punkt 2 hentydes der til din Magento installation.
Så hvis din webshop ligger på domænet minwebshop.dk, så skal du gå ind på minwebshop.dk/admin/ 

 iPhone 6

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har skype, vil jeg gerne bruge 5 min på at holde dig i hånden og guide dig igennem :-)

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Min url til min magento webshop? Nej sådan en ligger jeg godt nok ikke lige inde med endnu. Men tror evt.  selv jeg ved, hvad det er jeg har misforstået, for jeg skal vil have lavet en hjemmeside i aller først omgang, derefter ha' hentet, installeret og opsat magento'en modullet på den, for så at kunne sætte den op til ePay's betalingsmodul? Som så er det vejledningen er til? 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige præcis! :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)