Hej Amino'er, Jeg har valgt at skrive herinde fordi jeg netop har lanceret min nye blog GameArea.dk, eftersom siden er helt ny ville jeg gerne have lidt konstruktiv kritik på siden i helhed. Dette er en blogside hvor der dagligt vil komme nyt indhold til fri download der kan avendes når man sidder og leger med designing og photoshop, så er der nogle wordpress plugins der kunne være relevante for mig at benytte til dette formål, og i så fald hvilke? Jeg kan pt. ikke bestemme mig for hvad jeg kan lave af ekstra pages for at skabe noget mere side indhold, så jeg håber nogle af jer friske aminoer kan vejlede mig lidt til hvordan jeg kan få optimeret min side til at få flere besøgende samt at kunne tjene nogle lommepenge på den i form af affiliates til hvor de placeres, hvilke netværk der er godt at anvende osv. De punkter jeg godt kunne tænke mig at få jeres mening på er: - Er siden præsentabel? - Hvilken form for indhold kunne jeg anvende for at lave nogle flere undersider. - Er materialet på siden noget der kan benyttes af folk? - Ville du begynde at gå forbi min side hvis informationer var relevante for dig frem for konkurrenternes? Konceptets kerne idé - Levere nye kvalitets renders og ikoner til grafisk redigering dagligt - Udbygge artikler og guides til grafisk design. Håber at høre fra jer :) |
Tekst skrevet lyse blå og hvid baggrund vælg mørk tekstfarve til lys baggrund
Vil ikke bruge det er hårdt og tidskrævende at læse teksten når der er valgt denne tekst farve flere steder
flere artikler meget korte og jeg kan ikke se nogle videoer på siden
I alt er det kort på siden , men vis kommer i alt mere på siden , måske en god siden , det er hvordan det , skrives på siden