Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt designer projekt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg har valgt at skrive herinde fordi jeg netop har lanceret min nye blog GameArea.dk, eftersom siden er helt ny ville jeg gerne have lidt konstruktiv kritik på siden i helhed.

Dette er en blogside hvor der dagligt vil komme nyt indhold til fri download der kan avendes når man sidder og leger med designing og photoshop, så er der nogle wordpress plugins der kunne være relevante for mig at benytte til dette formål, og i så fald hvilke?

Jeg kan pt. ikke bestemme mig for hvad jeg kan lave af ekstra pages for at skabe noget mere side indhold, så jeg håber nogle af jer friske aminoer kan vejlede mig lidt til hvordan jeg kan få optimeret min side til at få flere besøgende samt at kunne tjene nogle lommepenge på den i form af affiliates til hvor de placeres, hvilke netværk der er godt at anvende osv.

De punkter jeg godt kunne tænke mig at få jeres mening på er:

- Er siden præsentabel?

- Hvilken form for indhold kunne jeg anvende for at lave nogle flere undersider.

- Er materialet på siden noget der kan benyttes af folk?

- Ville du begynde at gå forbi min side hvis informationer var relevante for dig frem for konkurrenternes?

Konceptets kerne idé

- Levere nye kvalitets renders og ikoner til grafisk redigering dagligt

- Udbygge artikler og guides til grafisk design.

Premium Renders / Ikoner

Håber at høre fra jer :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02

Tekst skrevet lyse blå og hvid baggrund vælg mørk tekstfarve til lys baggrund

Vil ikke bruge det er hårdt og tidskrævende at læse teksten når der er valgt denne tekst farve flere steder

flere artikler meget korte og jeg kan ikke se nogle videoer på siden 

I alt er det kort på siden , men vis kommer i alt mere på siden , måske en god siden , det er hvordan det , skrives på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:15

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 19:26

Wow, thank you for the great video feedback on my site Phillip, I really appreciate, it got me thinking some new directions and hopefully I can get my site improved now. :)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:38

nicolairh:

Wow, thank you for the great video feedback on my site Phillip, I really appreciate, it got me thinking some new directions and hopefully I can get my site improved now. :)

No worries mate let me know if ever I can help you Big Smile

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:09

Hej Nicolai

Det ser ud som om, at du arbejder virkelig hurtigt Smile Sitit ser i hvert fald helt anderledes ud nu, end den gør på Phillips video.

Min første indskydelse er, at det er en ganske pæn side. Men ud fra navnet troede jeg faktisk, at den ville handle om noget med spil - anmeldelser eller lignende. Så allerede der er jeg lidt forvirret... Jeg forstår heller ikke hvorfor "DEEMS" er logoet.

Lige nu ser det ud som om der ligger en del forskelligt default-ting på forsiden. Jeg tænker det bliver ændret senere, så det vil jeg ikke kommentere på. En ting jeg dog vil foreslå mht. forsiden er at gøre den mere overskuelig. Blogs har ofte en meget "lang" forside, altså der skal scrolles meget for at komme til bunden af siden. Personligt er jeg dog mere til en fordelings-forside, jeg synes det gør det mere overskueligt at se, hvad der er på sitet.

Som du selv er inde på, vil det være en god ide at få nogle flere undersider. Lige nu er der kun "Icons" og "Renders". Jeg ved ikke om du måske kunne dele dem op i nogle kategorier - nogle kategorier som du ved er populære f.eks. Ellers kunne en "Om siden" eller "Kontakt" side være en ide. Måske lidt standard, men det kunne da give lidt fylde Smile Under alle omstændigheder synes jeg i hvert fald, at du skal tilføje noget tekst om hvad formålet med siden er - bare så at alle er med. Og generelt ville noget mere tekst nok gavne, så burde der også være større chance for at blive fanget i søgemaskinerne.

En lille "pynteting" du måske kunne overveje var at pimpe din tagcloud. Jeg ved der findes nogle forskellige gratis cloud-generatorer, så det kommer til at se lidt mere lækkert ud. Bare en ide...

Håber du kan bruge min feedback. Held og lykke med sitet.

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)