Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værktøj til banneradministration

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er på udkig efter et mindre værktøj til at styre bannere. Det primære formål er at køre bannere i rotation på et site, der har ca. 400,000 sidevisninger om måneden og at kunne give tilbagemelding til annoncører på visninger, klik m.m.

Efter at have læst i forskellige tråde har jeg fundet tre værktøjer, som kunne være en mulighed:

OpenX

Google Ad Manager

DotBanner

Så jeg vil høre, om der er nogen, der kan anbefale det ene frem for det andet, eventuelt give lidt feedback på fordele og ulemper også i forhold til installating, opsætning og gratis vs. pris.

På forhånd tak og hav en god dag.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 01:04

Jeg har gode erfaringer med OpenX, som jeg har benyttet igennem en del år. Jeg ved dog ikke sige det kan betegnes som et mindre værktøj til bannerstyring. Det kan godt virke lidt avanceret at komme i gang, men når de først er opsat, byder det på en række lækre funktioner. 

I OpenX har du mulighed for at sende en rapport f.eks. hver uge til dine annoncører, med antal visninger, kliks osv.

OpenX er gratis at downloade og installere på din egen server, hvilket jo også er en foredel.

Så jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger til OpenX.

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 01:20

OpenX er også et godt bud herfra.

-Jógvan

Faroe Media - Udvikling af Android og iOS applikationer

Fra København
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:32

Hej med jer

Tak for svarene. Jeg har også kigget længe på OpenX, for det ser virkelig interessant ud.

Det eneste som bekymrer mig lidt er, at man skal angive antal bannervisninger og bliver bonnet, hvis det overstiger det givne antal. Er det ikke rigtigt forstået?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)