Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er jeres underskrift?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..

Jeg sad lige før i en diskution med en kammerat om, hvordan en underskrift skal udformes?..

Så jeg tyr til Amino, og spørger herinde..
Skriver i jeres fulde navn?
Skriver i blot fornavn, eller efternavn?
Syntes i det er ok. at man bare skriver initialer, fx B.F. ?..
Og sidst men ikke mindst.. Skal en underskrift være læselig , eller blot nogle krydseduller som de fleste..?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 11:33
Hehe, jeg tror det gør helt lige meget hvad jeg gør med min underskrift der er alligevel aldrig nogen som kommer til at kunne tyde den. Men så har man vel lige et stempel man kan knalde oven i.

For mig er det lidt ligegyldigt hvordan kunder og partnere udformer deres underskrifter, så længe den bare bliver skrevet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:40
Jeg skriver fornavn og efternavn... men man kan kun se forbogstavet på navnene ;)

hehe... i forbindelse med at min kone fik nyt navn sad hun en aften og øvede sig i at skrive sit nye efternavn ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 11:45
Jeg skriver fulde navn, men det kan ikke læses. Det vigtigste ved en underskrift er jo at det er noget du kan lave som ingen andre kan. Derfor er det vigtigt med mange bogstaver og derfor det fulde navn. Det skal selvfølglig være stort set ulæseligt for at gøre det svært at efterligne

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 12:10
Jeg skriver noget der mener om det EKG som bliver målt på hospitalet... og nej det er ikke en flatline :-)
Jeg kan ikke engang selv se hvad der står...

Alt om både i Danmark

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:27
Dato: 16-04-2007 11:39:39 Forfatter: Niels Henriksen - Netopcom
Jeg skriver fornavn og efternavn... men man kan kun se forbogstavet på navnene ;)

Ditto!

Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:57
Jeg skrev oprindeligt både fornavn og efternavn nogenlunde læseligt. Med årene har underskriften imidlertid langsomt men sikkert udviklet sig hen imod én, lille ulæselig krusedulle, der end ikke indeholder bogstaver i traditionel forstand
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:57

Alt er naturligvis tilladt, og jeg tror ikke der findes nogen normer inden for underskrifter. Nogle benytter sig af ganske normale bogstaver hvor man kan læse andre, nogle sætter måske bare et grimt kryds, andre skriver ditten og datten og jeg skal komme efter dig.

Så længe man laver en underskrift der er nogenlunde identisk fra gang til gang så kan mine kunder skrive præcis hvad de har lyst til

Fra Padborg, Sønderjylland
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 702
Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hvis jeg skriver til mine kunder, så prøver jeg at gøre min underskrift så tydelig som mulig, men "normalt" ligner den en læges eller advokats (og intet ondt ment om dem, men deres underskrifter er som regel ret ulæselige)

Og Niels, -du skal ikke gøre grin med din kone.. Det kan altså godt være svært  Når jeg skriver under, så er mit fornavn til at tyde (for det meste), men efternavnet (det nye) sidder altså ikke helt i fingrene, så måske skulle man gøre som din kone.. -Eller måske få oprettet et nyt AOF kursus for nygifte kvinder "Kvinde -Kend dit nye navn".

Mange hilsner

Majbrit - Christobel

Børnetøj fra Christobel

Fra København C
Tilmeldt 3. Dec 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 01:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Så længe din underskrift er den samme, eller næsten magen til - ! Så skal ingen brokke sig ...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)