Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Avance på drikkedunk

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :


Ny beregning :)

Jeg har regnet med;

Salgspris slutbruger = 49kr

Min salgspris b2b: 49-49*0.2+15 = 24.2kr

15: 15kr i fortjeneste forretningen tjener.

0.2: moms trækkes fra. 

Min fortjeneste: 24.2-10 = 14.2kr

Det hænger ikke sammen i mine øjne. Jeg skal have dem til langt under 10kr og eventuelt skal forretningen til slutbrugeren tage lidt mere.. Fx.: +55kr.

Hvad siger i ?

Med venlig hilsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Fra  AGIZO Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det nemmeste er, at kontakte nogle sportsforretning o.l. og høre dem, hvad de vil give for et parti, og tage den derfra.

Iøvrigt kan jeg fortælle dig, at stortset alle fitnesscentre og større sportsforretninger allerede sælger shakere med deres eget logo på.

Det gælder FitnessWorld, Fitnessdk, FitnessPlanet og hvad de større kæder nu ellers hedder. Derudover sælger Stadium, Sportsmaster, Inter Sport, Sportsmann m.fl. shakere med deres logo, typisk til ml. 20 og 40 kr. (Flere fitness kæder giver shakerne gratis væk efter pointprincipper o.l.)

Men dermed ikke sagt, at der ikke findes et marked for det. Men jeg ville nok tage ud og besøge nogle lidt mindre sportsbutikker og fitnesscentre. Typisk dem som er placeret i forbindelse med sportshaller m.m. Det kunne være de ville aftage et parti til videresalg.

Held og lykke :-) 

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej:) Jamen kan godt være jeg skal snakke med nogle af de kontakter jeg har omkring parti afsætning inden jeg regner for meget på det. For prisen er selvfølgelig afhængig af parti størrelsen.

Vedr. labeling, så vil dette sagtens kunne lade sig gøre.

Med venlig hilsen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ingen tvivl om, at hvis du kan finde ud af hvad de vil give i detail ledet, så er du jo kommet rigtig langt...

Ved hvilken ordrestørrelse er det du kan opnå de 10,-/stk.? Jeg vil tro du skal tage et pænt stort parti for at kunne lave penge på sådan noget også ved private label op start af tryk er jo heller ikke gratis. Du er i et marked med store plastic spillere fra bla. Tyskland, der bare sprøjter den slags ud.

Ellers prøv at spille lidt Hardball med leverandøren byd ham under eller max 5,- sælg til 10,- uden tryk, og se om der kommer nogen reaktion fra potentielle købere....

Leg med tallene, fang en indkøber eller ansvarlig hos fitness world eller lign. og smid tingene på bordet... få en reaktion og gå tilbage til leverandøren.

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din gode respons.

Jeg har idag haft kontakt til en af de store "styrke-træning-webshops" der er i DK. Vil ikke nævne navne da jeg ikke har fået lov.

Men en ligende shaker hos dem koster dem i indkøb 8kr.

Så som du siger skal jeg helst under 5kr, da jeg skal sælge videre til forretninger som den unavngivet webshop jeg har talt med.

Mht. de 10kr/unit er det ikke en fastlagt pris, det er bare et bud jeg smed. Skal tale med den amerikanske producent her i de kommende dage om detaljerne. Som du siger er det store partier vi taler om. Ved godt den ikke koster mange ører at producere for de store plast kanoner.

Med venlig hilsen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Juri,

Lyder godt, så har du lidt markedsdata at gå efter, prøv evt. et par flere (ikke web), der er jo som alle steder nogen kundert der betaler mere end andre... kan være du harv ramt ham der betaler mindst, men også mest...

Smid dine kort på bordet (open book) overfor leverandøren og sig, hvis i skal ind på markedet sammen, så ser markedet sådan og sådan ud.

Få evt. lidt andre gadgets eller produkter med du kan tilbyde....

Husk lige at få alle tal med i kalkulationen fragt, told, moms og forsikringer osv., hvad du måtte have brug for.... tjek lige op på produkansvar også...

Enjoy

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

ExportInnovation:
Husk lige at få alle tal med i kalkulationen fragt, told, moms og forsikringer osv., hvad du måtte have brug for.... tjek lige op på produkansvar også...

Jeg er ikke ekspert i eks/import, kan du forklare lidt mere om produktansvar? Evt. bare nogle stikord, så må jeg finde resten på google :D

Med venlig hilsen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Juri W:
Jeg er ikke ekspert i eks/import, kan du forklare lidt mere om produktansvar? Evt. bare nogle stikord, så må jeg finde resten på google :D

Nu er produkansvar og USA jo en verden for sig, især hvis man skal sælge den anden vej, altså til USA... umiddelbart ville jeg lige med det produkt du har mene, at der ikke kan ske alverden du kan hæfte for, men sker der en skade så hæfter du som importør ved varer uden for EU.

Tag fat i en forsikring og spørg dem, hvad de mener... Måske er en amerikansk produktforsikring god nok - de skal nok have en, men få det afklaret....

Ellers prøv at spørge Eksperterne her på Startvaekst

Det gratis og du får normalt svar på 24 timer på en hverdag... Vælg emne og spørg....

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Juri W:
Mht. de 10kr/unit er det ikke en fastlagt pris, det er bare et bud jeg smed. Skal tale med den amerikanske producent her i de kommende dage om detaljerne

 

Vil det sige at du slat ikke har talt med dem endnu? 

Uaset hvad skal du nok regne med at du skal tage rigtigt mange ( en hel container) før du får dem til en ok pris. varen er formodenlig produceret i Kina, spørg leverendøren om det ikke  tilfældet, er det det så forslå dem at de giver dit et tilbud ab fabrik kina, da du vil kunne spare en del mht fragt.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 15. Jun 08
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo har talt med dem, men jeg skulle lige give en melding på hvor meget jeg kunne aftage..

Jeg vil lige få styr på det med ab fabrik tilbud.

God weekend til alle.

Med venlig hilsen

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)