Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis du skulle ændre en ting, hvad ville du så ændre på sitet?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle i kære Aminoer.

Jeg kunne godt tænke mig at høre din ÆRLIGE mening om www.industribasen.dk

Hvad ville du ændre på designet, funktioner eller andet hvis du fik til opgave at gøre siden bedre?

Kom gerne med et forslag eller flere, de vil blive modtaget med kyshånd som man siger :-)

På forhånd tak

Mvh

Morten

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Aug 11
Indlæg ialt: 49
Fra  Design:Huset Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg har umiddelbart 2 ting:

1: logo, nye billeder og tekst er med skarpe kanter, menu og topbar er med runde kanter, det ser lidt forvirrende ud i mine øjne.

2: Generelt ligner det lidt et Word-dokument grundet teksten står bart på baggrunden, jeg ville overveje at dele siden mere op i nogle bokse osv.

Håber det giver mening :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mere læsevenlige fodnoten lys blå baggrund og hvid tekst er ikke det lettest at læse vælg farver langt væk fra hinanden .

Mangler lidt mere interne struktur på siden umildbart kunne laves enkle undersider mere der forklare og de sider der er lavet brug dem mere i den interne links struktur , der nævnes tit et af de ord på sider , dette kunne gøre siden endnu mere forståelige 

i alt efterhåndende en okay side Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten

Mit førstehåndsindtryk er, at man godt kunne komme til at fare vild på sitet medmindre, man ved præcist hvad man leder efter. En ide kunne være at pakke kategorierne ind, så man ikke ser underpunkterne til Entreprenørmaskiner, Landbrugsmaskiner, Industrimaskiner mv. Det ville måske gøre forsiden mere overskuelig.

En anden ting, som måske bare er en bug - i den øverste fane, hvor der står "Sælg", "Din industribase" "Info til sælger" mv. der flytter den lyseblå markering sig ikke med. Burde den ikke gøre det?

Og når man navigerer rundt på de forskellige faner, så har tekstlinjerne ikke samme bredde. Under "Info til sælger" ser det ud som om, at der måske mangler et billede til højre for teksten...? Det ville i hvert fald være en god ide at få det til at balancere noget mere.

Jeg håber du får succes med sitet Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

- Integrere emner/url i en søgeboks og placere nuværende links længere nede på siden. Og i stedet bruge pladsen til "Nyeste annoncer" og "Oprettelse af annoncer"

- Ikoner til hvert emne(Mere liv)

- MouseOver effekt ved links til annoce, større foto.

- Forstørre advertising under header(I hvert fald centrere den).

Det er ting som falder i mine øjne ved første besøg. Det vil skabe en del mere liv og venlighed.

Designet kan der muligvis kæles lidt med, men med sider som disse er det "annoncerne der skaber designet"

Tilmeldt 4. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med punkt nummer 2. :)

Men ellers er det et fint stilrent design

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig nogle gode forslag til forbedringer af industribasen.dk i kommer med, det er virkelig nogen ting jeg godt selv kan se bør rettes.

Er der flere der vil komme med forbedringer af designet?

På forhånd tak

Mvh

Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 3. Aug 06
Indlæg ialt: 605
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Phillip

It is so cool that you have made a video about it, I really like that, I wiil try to se what I can do about the Frontpage, and I agry that there should be some more pichures on the site.

Again really cool that you did a video about this

Thank you very much :-)

Many regards

Morten

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 06:08
Hvor mange stjerner giver du? :

www.IndustriBasen.dk:

Hi Phillip

It is so cool that you have made a video about it, I really like that, I wiil try to se what I can do about the Frontpage, and I agry that there should be some more pichures on the site.

Again really cool that you did a video about this

Thank you very much :-)

Many regards

Morten





Hello Morten,
thank you for your reply
let me know if there is every anything I can help you with!
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)