Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan undgår i problemer med levering af online webshop??

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter:
Til T. Frost fra webcoders: sammen med anbefalinger så er en af de ting man kan få nye kunder der efterfølgende anbefaler en til endnu flere opgaver. At tage telefonen i det tidsrum man angiver som telefontid på sin hjemmeside ;) eller i det mindste ha en sød stemme der forklarer i er optaget af at yde god service til de kunder i allerede har

Hej Peter

Haha ja da jeg ringede tilbage til det nummer der ringede mens jeg talte i telefon med en anden kunde, fandt jeg ud af du havde skrevet her Big Smile

Selvom jeg var optaget på telefonen håber jeg da det tæller lidt at jeg ringede tilbage så snart jeg kunne ;)

Jeg skal lige tjekke om der er probs med vores svarer som normalt fortæller hvem man har ringet til og hvorfor vi eventuelt ikke tager telefonen.

Tak for snakken i hvert fald, du kom med at par gode input vi kan bruge fremadrettet i SEO-shop modulet og så må tiden vise om de bliver os eller andre der skal udvikle din shopløsning.

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Frost:
Vi har ingen udgifter til kontorer, mødelokaler, firmabiler og ingen markedsføringsudgifter

Og dette er lige præcis nøglen til at kunne levere arbejde af god kvalitet til kunderne til en fair pris.

Har du et setup med dyre kontorlokaler, 2-3 direktører, 5 sælgere og 5 håndværkere, så skal de 5 håndværkere hive 13 personers løn og en solid husleje hjem hver måned.

Kunderne betaler prisen for dette i form af højere timepriser eller dårligere kvalitet. Der er ikke andre til at betale.

Om håndværkeren så arbejder som en af de 5 håndværkere i det store firma eller for sig selv har som udgangspunkt ingen betydning for kvaliteten af håndværkerens arbejde.

Så jeg køber ikke nødvendigvis Peters påstand om, at 10-personers firmaer nødvendigvis er bedre for kunden end et én-mands-firma.

Men hvis man (som i både Thomas og Peters tilfælde) på en struktureret måde kan outsource rugbrødsarbejdet til lande med lavere lønomkostninger, så er det naturligvis væsentligt nemmere at tilbyde kunderne en attraktiv samlet pakke med god kvalitet til konkurrencedygtig pris.

Jeg kan så personligt glæde mig over, at der nok går lidt tid før indere, filippinere og ukrainere lærer tilpas meget dansk til at kunne lave AdWords annoncer til mine kunder.

Men den dag kommer sikkert også :)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 16:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Har provet at undervise Filippiner I Dansk, det virker ikke sa du skal ikke vare nervos :-)
Side 2 ud af 2 (13 indlæg)