Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansætte ungarbejder uden forpligtelser

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har overvejet lidt og se om det er muligt og finde en ung M/K til og skrive lidt artikler til mig. I første omgang bare en 2-3 artikler om ugen, men hvordan kan det gøres rent praktisk.

Kan det gøres uden jeg ville skulle ansætte vedkommende fast, altså en slags freelance? Eks der laves en aftale på xx kr pr artikel, hvor det så vil være op til den unge selv og indberette til skat? Og hvad med arbejdsmarkedsbidrag og skat?

Skal forældre give deres accept ved sådan en ansættelse?

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes massere af unge freelancere med eget firma, hvor du ikke behøver tænke på skat, arbejdsmarkedsbidrag og feriepenge. Plus de har erfaring, og du kan fyre dem igen med det samme, hvis de ikke lever op til dine forventninger. 

Jeg kan især anbefale Majbritt her fra Amino. Hun er uddannet journalist, men hendes priser er super gode, og kvaliteten er virkelig høj!  

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, men omvendt kunne det godt have min interesse og finde en under 18år, ikke så meget for og gøre det vildt billigt, men fordi jeg kan huske hvor svært jeg selv havde ved og finde et fritidsjob da jeg var i den alder :-)

Men jeg vil da prøve og sende Majbritt en PB :-)

Andre der har indspark til dette?

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Virkelig ingen der har ansat unge til dette eller tilsvarende jobs?

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Bumper lige denne engang igen igen...

Mvh Kristian

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)