Hej aminoere, jeg søger et godt blog'ing kamera! Syntes det er svært, det skal bare være til nybegynder niveau, så højest fra 0-2000.... Men tænkte jeg kunne spare lidt mere op, og vente på et spejlrefleks? Faktisk nok helst Spejlrefleks! Hele problemet ligger i, at jeg skal til at interviewe og ting som det til en ny blog om iværksætteri jeg vil til at lave :) Hvis i kender nogle der sælger noget, og kan give noget rabat på det ville det være kanont! Desuden har jeg fået sponsorat fra to genialt søde mennesker, som har skrevet til mig her over Amino! Så man kan sige at Amino rent faktisk hjælper en! Men det med kameraet er så at det ikke skal blive for ensformet med, at jeg skal optage det hele i MP3, så tænkte jeg man kunne lave nogle fede videoere med billedere som man så, så af virksomheden og ejeren og det! Jeg syntes selv det godt kan være irriterende at man skal sidde i en time eller noget og bare høre på noget! Så hvorfor ikke putte nogle billeder ind så man rent faktisk kan forstå det! - Mads Grønning |
Undskyld overskriften! Det gik for stærkt!