Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

idé gives væk

Side 6 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bliver simpelthen nødt til lige at dele denne side med jer. Inden I begynder at skyde den i sænk som værende "en af de dumme/grimme sider som der er millioner af på nettet", så prøv engang af læse den igennem. Den er lang, men jeg synes den giver god inspiration og fortæller at næsten alt er muligt online (jeg ved godt at det er en salgsside).
 
 
Specielt er jeg meget glad for ideer der ikke kræver en masse "manuelt" arbejde. Butikker, fragt, lager og jeg skal komme efter dig... hvis jeg kan undgå det, så hellere end gerne Nogle af de små videoklip (og teksterne til) fortæller om en masse folk der har haft success med en masse underlige ting. Jeg tror personligt, at man kunne tage en hvilken som helst ting og gøre den til en god forretning. Her taler jeg ikke i Skype-klassen, men mindre kan vel også gøre det. Det sjove er jo alligevel vejen dertil
 
Kald mig naiv, men jeg har stadig troen i behold

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 21. Jun 05
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Marketingstips.com er cool, jeg har selv købt "programmet"
 
Jeg mangler dog en eller anden gylden ide, for at kunne køre hele programmet igennem...
Einstein''s "problemet kan ikke løses af den tankegang, som opfandt problemet"
Jeg mangler en som kan påpege et problem, som jeg evner at løse gennem software, eller blot ved at fortælle personen hvad vedkommende skal gøre anderledes for at komme over problemet.
Alle ideer er velkomne på info@timskjold.dk
 
 
Side 6 ud af 6 (52 indlæg)