Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En NOGET speciel tog-oplevelse!

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg er på vej over for at holde foredrag på Kragerup gods imorgen, og for at kunne arbejde effektivt har jeg taget toget...

Vi er lige kørt fra Skive med Arriva, og jeg sidder i 2. sektion fra førerhuset (ca. 4 meter derfra). Vi kører med forholdsvis høj fart rundt i en kurve, da jeg ser en traktor på sporet ca. 250-300 meter længere fremme.

Med det samme lyder der et højt skrig ude fra tog-føren. Døren går op, mens toget stadig kører, og togføreren kommer løbende ud og sætter sig i skjul bag det 3. sæde ude i kupeen...

Jeg fornemmer at det er fornuftigt at holde fast, så jeg griber om bordet jeg sidder ved. I sidste øjeblik kommer traktoren med lad væk fra sporet, og vi undgår en kollision...

Togføreren er natyrligvis dybt rystet bagefter, så vi får lige en snak med ham ved næste station. I Langå, hvor toget skifter retning, få jeg også lige en snak med ham... Det gav sku et sug i maven Indifferent

Nu sidder jeg så på 1. klasse med DSB - for første gang i mit liv. Det er sku meget hyggeligt. Indtil nu går denne tur bedre end den første - så jeg nyder stilheden - og drikker 3 liter "gratis" kaffe Big Smile

De bedste hilsner

Thomas

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 17:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Har du fået rene underhylere på? det formoder jeg har været nødvendigt.. Når togføreren kommer ud og gemmer sig så ved man sq den er gal O_o godt der ikke skete noget..

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Vildt nok :-) Du har ca. lige beskrevet det jeg frygter mest når jeg er ude og flyve............... traktorer! 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:45

Sonny Wolf Jensen:

Har du fået rene underhylere på? det formoder jeg har været nødvendigt.. Når togføreren kommer ud og gemmer sig så ved man sq den er gal O_o godt der ikke skete noget..

Ja... Det var også fuldstændig sindsygt ... jeg var et øjeblik i tvivl om, om vi var på vej til at ramme en person eller et stort dyr ... Der gik sku mange tanker gennem hovedet der Confused

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 17:50
Det var sgu da heldigt at traktoren kom af vejen, men du har ingen efter virkninger overhovedet eller hvad? Eller du nyder bare den "gratis" kaffe? ;)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 18:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Det er løbet igennem hovedet en del gange siden - men livet skal videre - en af de måder man kan komme videre på - efter min filosofi - er at fortælle historien til andre... så det gør jeg nu Big Smile

Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 16
Fra  La Mimosa Skrevet kl. 18:19

Sikke en oplevelse. Det er virkelig en af dem, der helst ikke skal gentages!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 18:23

Thomas Grønnemark:
men livet skal videre - en af de måder man kan komme videre på - efter min filosofi - er at fortælle historien til andr

Er fuldstændig enig og det er jo også en mega god historie ;)

Bare glad for at alle kom uskadt ud af oplevelsen :)

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 18:24

Hold da op, det lyder da godt nok voldsomt - nærmest som i en god dramabog :-)

Godt at høre i alle slap helskindet fra det, og gratis kaffe kan man da altid bruge. ;-)

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 20:34

Daniel Lomholt:

Hold da op, det lyder da godt nok voldsomt - nærmest som i en god dramabog :-)

Godt at høre i alle slap helskindet fra det, og gratis kaffe kan man da altid bruge. ;-)

Ja det var en sindsyg oplevelse.... Smile

... og kaffen var en del af 1.klasses billetten - så det var bare med at drikke løs Big Smile

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)