Jeg står og skal have udviklet en hjemmeside til et nyt projekt. Til opgaven vil jeg benytte mig af professionelle programmører. Jeg kunne dog godt tænke mig at sætte mig lidt ind i tingene selv, således at jeg ved hvad jeg har med at gøre.
Mit koncept er enkelt hvis blot det kan lade sig gøre at blande flere forskellige themes i wordpress. Det vil sige, at hvis jeg eksempelvis nu gerne ville lave en nyhedsside i Wordpress og have en tilhørende webshop dertil, kan professionelle programmører så sagtens få et tema som dette: Nyhedstema til at arbejde sammen med et tema som dette: Wordpress webshop tema?
Det skal lige siges, at det her kun er eksempler, og på ingen måder afspejler det projekt jeg har gang i...
Det skulle nu faktisk helst være omvendt, men hvor begge sider kører med samme overordnede design. Hvis man nu eksempelvis tager Min-Mave.dk som et eksempel, så er der "Debat & grupper", "Ekspertblogs", "Webshop", osv. i den øverste menu på siden, men alle disse afdelinger kører med præcis samme "topmenu" og farver.
Det er det jeg mener med om det kan lade sig gøre i Wordpress?