Når et firma lover at de kan levere en webside formoder jeg så sandelig også at de overholder det de lover det ender jo med at ingen tør bestille en webside med frygt for at blive snydt da de fleste firmaer jeg er stødt på alle vil have en forudbetaling inden opstart og resten af beløbet ved levering.
Det er ikke rimeligt - at snyde hinanden - og som fremgår ja så vil de have sikkerhed for betaling ved at kræve forudbetaling, men hvad men ordregivers sikkerhed for levering. Du skulle sige til dem når du løber ind i det igen, at du IKKE forudbetaler for du har ingen sikkerhed for en levering og at du derfor kan indsætte beløb på en låst aftale i bank der frigøres når du har modtaget dine vare/ydelser - .
Der er mange gode indlæg fra venlige mennesker herinde men jeg har svært ved at se at der er meget hjælp at hente nogen steder, en incassosag ser også ud til at være en dårlig løsning.
Desværre har jeg ikke råd til en advokat men jo jeg ville meget gerne advare andre så de ikke kommer i kløerne på det samme firma. Manden er politianmeldt og hans bank er informeret om at han er en dårlig betaler. Endvidere har jeg påtænkt at give hans kommune en lille hilsen da manden skulle være sygemeldt og skattevæsnet får også en lille hilsen om at manden fra det pågældende firma sender regninger ud og ikke levere de varer han lover så vi må håbe han husker at skrive fakturen ind sit regnskab.
Jeg har besluttet mig for at han må være den der har den dårligste smag i munden og jeg kan jo trække beløbet fra.
Ja så ser det jo ikke ud til at du kan forvente at få dine kr. tilbage - for selv om man bliver dømt til det og ikke kan så .....
Men hvad så med din web-site ?
Jeg arbejder pt. med WordPress og det er faktisk ok at arbejde med så hvis du er villig til at prøve selv kunne jeg måske hjælpe dig igang har et godt samarbejde med en prof.
Måske vi skulle snakke om det på en PM (det har du så nu opdaget er en mail sendt herfra ikke ?)