Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snydt af Firma betalt for webshop uden at få varen

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Honningbi,

honningbien:
Når et firma lover at de kan levere en webside formoder jeg så sandelig også at de overholder det de lover det ender jo med at ingen tør bestille en webside med frygt for at blive snydt da de fleste firmaer jeg er stødt på alle vil have en forudbetaling inden opstart og resten af beløbet ved levering.

Det er ikke rimeligt  - at snyde hinanden - og som fremgår ja så vil de have sikkerhed for betaling ved at kræve forudbetaling, men hvad men ordregivers sikkerhed for levering. Du skulle sige til dem når du løber ind i det igen, at du IKKE forudbetaler for du har ingen sikkerhed for en levering og at du derfor kan indsætte beløb på en låst aftale i bank der frigøres når du har modtaget dine vare/ydelser - . Wink

Har du prøvet det ?

mvh

john  sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 12. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:05

Hej John

Der er mange gode indlæg fra venlige mennesker herinde men jeg har svært ved at se at der er meget hjælp at hente nogen steder, en incassosag ser også ud til at være en dårlig løsning.

Desværre har jeg ikke råd til en advokat men jo jeg ville meget gerne advare andre så de ikke kommer i kløerne på det samme firma. Manden er politianmeldt og hans bank er informeret om at han er en dårlig betaler. Endvidere har jeg påtænkt at give hans kommune en lille hilsen da manden skulle være sygemeldt og skattevæsnet får også en lille hilsen om at manden fra det pågældende firma sender regninger ud og ikke levere de varer han lover så vi må håbe han husker at skrive fakturen ind sit regnskab

Jeg har besluttet mig for at han må være den der har den dårligste smag i munden og jeg kan jo trække beløbet fra. 

Tilmeldt 12. Oct 11
Skrevet kl. 23:12

Hej John

Tak for dine gode råd Nej jeg har ikke prøvet det med banken, men det vil jeg helt sikkert huske på til næste gang.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:21

Hej honningbien,

Ja så ser det jo ikke ud til at du kan forvente at få dine kr. tilbage - for selv om man bliver dømt til det og ikke kan så .....

Men hvad så med din web-site ? 

Jeg arbejder pt. med WordPress og det er faktisk ok at arbejde med så hvis du er villig til at prøve selv kunne jeg måske hjælpe dig igang har et godt samarbejde med en prof.

Måske vi skulle snakke om det på en PM (det har du så nu opdaget er en mail sendt herfra ikke ?)

PS! Tillykke med dagen i dag !

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 12. Oct 11
Skrevet kl. 00:05

Hej alle

Jeg slutter tråden her og siger mange tak til alle for jeres hjælp og jeres tid. 

Held og lykke til jer alle.

Honningpigen  

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)