|
Så søges der endnu flere testere til et projekt jeg er med til at starte. Starter lige med hvad der kræves af testerne:
Ikke sikkert alle der ønsker at blive tilmeldt som tester bliver tester, men der skal bruges rigtig mange. Hvad giver vi dig som tester (alpha):
Hvad er det for en service du kan teste: Den service vi søger testere til er en online database backup server. Som bruger af denne service betaler man et fast beløb per måned og kan så tilmelde alle de databaser man har. 1 gang dagligt logger en af vores servere (denne server står i England) så på brugerens database og henter alle oplysningerne den kan. Derefter går serveren i gang med at gemme oplysningerne på en anden server (denne server er også i England men ikke samme som backup serveren) – inden den gemmer oplysningerne kryptere den først filen med en 256bit kryptering, derefter med en 40 bit kryptering og så gemmer den under et unikt filnavn. Skulle uheldet så være ude at ens hjemmeside bliver hacket og databasen bliver ødelagt eller tømt. Så logger man blot ind på systemet, finder en dato hvor man er sikker på at ens side virkede og henter den backup for dagen.
Så er man sikret mod nedbrud af databasen, hvilket er hele ideen med denne service. Lidt mere tekst: En del af systemet har kørt live i nogle måneder på en udenlandsk side og har været igennem mange tests, den danske del er lavet lidt anderledes og derfor skal denne teste rigtig grundigt. Som skrevet længere oppe, så benyt helst ikke rigtige databaser i den første test periode. Pt. er der 8 testere – men vi skal op på MANGE flere. Så håber du vil være med – Tager 5 minutter at oprette og så behøver man ikke gøre mere hvis man ikke vil. Send en privat besked hvis du er interesseret, har du spørgsmål foregår de også i en privat besked. MVH Kim & Co. |
Glemte lige 2 ting:
- Der er ikke noget krav om at man skal have CVR nummer.
- Fik spørgsmålet her af en af de testere der er nu "Kan du som ejer se data´en eller hente login informationer til dem?" Svar: Nej, selvom jeg er medejer af servicen kan jeg ikke hente nogen brugbar data. Jeg kan se navn, hostnavn / ip og ejer på databaserne, men kan ikke logge ind på dem eller se den rå backup da systemet er lavet til at forhindre dette.
Bliv gratis medlem