Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er førstehåndsindtrykket på hovedsiden

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Hvis du klikker dig ind på www.autohjælp.dk hvordan virker forsiden så på dig ?

for kedelig ?

for lidt informationer ?

eller er det ok med 4 "døre" afhængig af hvad du ønsker at foretage dig ?

ja underdomænerne trænger til en overhaling og dette er ved at ske, men nu starter vi lige med hoveddøren.

Wink

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Torbjørn,

Hvis man udelukkende tager forsiden, så er jeg i tvivl om jeg er kommet ind på en affiliateside hvor man kan sammenligne priser fra forskellige firmaer / sider eller om det er en hjemmeside for et firma.

Jeg har altså ikke klikket videre overhovedet. Jeg synes den er enkel og ren, men jeg bliver i tvivl og grunden tror jeg er, at der også fremgår en webadresse på en side der ikke ved første øjekast relaterer til autohjælp.dk.

Derfor ville jeg måske prøve at få lagt en kort forklaring ind, eventuelt oveni de skiftende billeder, så der ikke bliver rykket i designet.

Håber du kunne bruge det.

Med venlig hilsen

Tommy

Fra midtjylland
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 20:52

Hej Tommy

Tak for svar

Hvis nu man ændrer teksterne i de 4 bokse til:

1. Tegn abonnement på DMS autohjælp

2. DMS aftaler til erhverv

3. DMS autotransport

4. Om DMS og autohjælp.dk

Og her ud over for lavet en simpel velkomsttekst over  / oveni de skiftende billeder.

evt i overskriften ved autohjælp.dk får DMS logo og tekst på ?

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 21:54

Hej igen,

Umiddelbart tror jeg i hvert fald at det ville fjerne en stor del af tvivlen for mit vedkommende, hvis man udelukkende tænker på forsiden.

Måske ville jeg ændre "Tegn abo....." til "Læs mere om abo...". Jeg synes at den nuværende tekst virker forpligtende, den menige bruger vil måske ikke turde klikke på den knap, for " - hvad binder man sig så til?".

Til gengæld synes jeg at de fire titler du har nævnt her, er meget mere beskrivende og derfor er der måske ikke engang behov for velkomstteksten.

Et synligt DMS logo tror jeg dog aldrig kan skade.

Jeg ved ikke om det har været med i dine overvejelser, men under punktet "nyhedsbrev", der var det måske en idé at skrive lidt om hvad man kan forvente at få nyheder om og hvor ofte.

Tommy

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 11:44

Hej Torbjørn

Jeg var i tvivl om siden var loadet færdig. Jeg opdaterede et par gange, fordi jeg tænkte: "er det det?"

For mig virker forsiden overhovedet ikke. Altså den giver mig ingen ting. Der er en banner, lidt undermenuer, et søgefelt og fire billeder. Men ingen tekst...
På forsiden skal du sælge dit produkt eller den service din side giver! Fortæl hvad jeg kan bruge din side til. Hvorfor skal jeg bruge din side. Hvad får jeg ud af at bruge din side.

Din forside er dit førstehåndindtryk. Hvis du ikke får solgt der, så skrider kunden til en konkurrent. :)

Jeg håber du kan bruge min feedback.

Mvh
Casper

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 12:00

Hej Thorbjørn,

Umiddelbart sad jeg med nøjagtig samme oplevelse som Casper..... er siden færdig, tænkte jeg? Jeg fik slet ikke lyst til at klikke videre på, da den absolut intet gjorde for mig.

Som tidligere nævnt ville jeg også bruge den plads der nu er på en helt anden måde, du har brøkdele af et sekund til at opnå stopeffekt hos kunden og få dem videre.....

Kort og godt herfra - Skal være meget mere fængende for mit vedkommende

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:09

Jeg synes faktisk, at det er en rigtig pæn side - meget rolig og behagelig at kigge på. Men ja, du trænger til lidt sælgende tekst på forsiden. Behøver topbanneret at være så stort? Hvis ikke, så får du måske allerede her plads til en overskrift og lidt tekst.

Når man klikker på de fire billeder i bunden og kommer ind på undersiderne, så er der jo en del tekster. Dem ville jeg sætte lidt op i størrelse, da de står meget småt for dem, der ser knapt så godt.

Ellers fin side!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:12

Synes du skal droppe æøå i urlen :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)