Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gamesdiscussions.com - nyt projekt, mening?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Indlæg ialt: 190
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i så?

LINK

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 18:09

Stadig i opstart men bare generelt mening :)

vh

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:10

Kunne jeg godt finde på at bruge :) Lækkert design, og det ser satme godt ud!

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 10
Fra  BloodyInk Skrevet kl. 19:55

takker :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 20:10

Det ser godt ud.

Et godt råd. Lad være med at fylde siden med reklamer. Jeg har mistet interessen for mange gaming sider netop på grund af den store mængde reklamer. Få er selvfølgelig acceptabelt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 316
Fra  db web ApS Skrevet kl. 01:19
Det ser rigtig godt ud.
Det er altid godt når der sker noget i gaming verdenen..! :)
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:56

Hey

Nu er jeg slet ikke en del af målgruppen, så nu får du bare min helt objektive mening.

Jeg synes sitet ser godt ud! Designet er fedt og passer godt til gamer kulturen (som jeg trods alt ved en lille smule om). Man kunne måske godt argumentere for, at det er en smule mørkt, men når man ikke skal læse lange romaner på sitet, så synes jeg det er ganske passende.

Jeg synes dog, at det er ærgerligt, at den første fane er forum, da man ryger væk fra navigationen på sitet, når man trykker på den fane. Man skal derfor bruge tilbage-knappen for at komme til forsiden igen. Så jeg ville enten beholde menuen, eller gøre logoet øverst til venstre til et link til forsiden. Alternativt kunne man også placere forum-fanen til sidst, sådan at det ikke virker så overraskende at man bliver "smidt væk" fra forsiden/navigationen.

Hvad er egentlig meningen med kalenderen? Skal den bruges til game releases eller sådan noget?

Jeg savner lidt info om, hvem der står bag sitet. Det kunne du overveje at lægge under "Contact us" fanen. Evt. bare en adresse el.lign.

Men ellers synes jeg det ser rigtig godt ud - held og lykke med det Smile

Mvh,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Odense
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:11

Som de fe fleste siger er designet pænt og se på så det er altid et plus. Desværre er der også en hel del kritik jeg gerne så ændret :)

# Du har den samme menu 2 gange. Det er der ikke rigtigt nogle grund til, det forvirre mig en hel del da jeg prøver at 'fjerne' den ene.

# Jeg går ud fra du fjerne steder som 'Blogroll' og 'Meta'?

# Du har også 2 steder man kan søge, men jeg ved ikke om det er fordi det er forskellige steder man skal søge eller om det bare er for lir?

Men ellers held og lykke med siden. Der er meget hård konkurrence på det marked du giver dig i kast med. Derfor kunne jeg godt tænke mig at stille et spørgsmål for at hjælpe dig med at overveje hvad du vil med siden.

- Hvorfor skal jeg komme på din sid frem for alle de andre? 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)