Hvad synes i så? |
Stadig i opstart men bare generelt mening :)
vh
Hvad synes i så? |
Stadig i opstart men bare generelt mening :) vh |
Kunne jeg godt finde på at bruge :) Lækkert design, og det ser satme godt ud! - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Det ser godt ud. Et godt råd. Lad være med at fylde siden med reklamer. Jeg har mistet interessen for mange gaming sider netop på grund af den store mængde reklamer. Få er selvfølgelig acceptabelt. |
Det er altid godt når der sker noget i gaming verdenen..! :) |
Hey Nu er jeg slet ikke en del af målgruppen, så nu får du bare min helt objektive mening. Jeg synes sitet ser godt ud! Designet er fedt og passer godt til gamer kulturen (som jeg trods alt ved en lille smule om). Man kunne måske godt argumentere for, at det er en smule mørkt, men når man ikke skal læse lange romaner på sitet, så synes jeg det er ganske passende. Jeg synes dog, at det er ærgerligt, at den første fane er forum, da man ryger væk fra navigationen på sitet, når man trykker på den fane. Man skal derfor bruge tilbage-knappen for at komme til forsiden igen. Så jeg ville enten beholde menuen, eller gøre logoet øverst til venstre til et link til forsiden. Alternativt kunne man også placere forum-fanen til sidst, sådan at det ikke virker så overraskende at man bliver "smidt væk" fra forsiden/navigationen. Hvad er egentlig meningen med kalenderen? Skal den bruges til game releases eller sådan noget? Jeg savner lidt info om, hvem der står bag sitet. Det kunne du overveje at lægge under "Contact us" fanen. Evt. bare en adresse el.lign. Men ellers synes jeg det ser rigtig godt ud - held og lykke med det Mvh, |
Sisse Hansen
Kommunikationskonsulent hos e-conomic
Som de fe fleste siger er designet pænt og se på så det er altid et plus. Desværre er der også en hel del kritik jeg gerne så ændret :)
|