Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortvivlet :(

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Østjylland
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 123
Fra  Plustech Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Kenn.

Jeg har ingen kendskab til dansk Libratone, ud over hvad jeg har læst i pressen, men de skulle være en kapacitet inden for højttalere og er nystartet med et meget rost produkt som de får solgt gennem Apple, måske de kunne være interesseret i at få et nyt produkt i deres sortiment eller bare hjælpe dig videre. De har selv lige stået som nystartet firma. Bare en ide.

/Jørgen

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 09:01

Morten Falk Nielsen:
Undersøg om der findes elektronikmesser hvor store producenter fra Asien o.l. er tilstede. Det skulle ikke undre mig om disse findes i Tyskland.

Geiler hifi aus Düsseldorf

Fra Odense C
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:05

Hej Kenn.

Jeg ved desværre ikke noget om hvem man skal snakke med. Men i så fald er der sikkert en ellere flere der ved det, som har mulighed for at hjælpe dig. I så fald, spændende projekt og Held og Lykke med det.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:41

Jørgen:

Hej, Kenn.

Jeg har ingen kendskab til dansk Libratone, ud over hvad jeg har læst i pressen, men de skulle være en kapacitet inden for højttalere og er nystartet med et meget rost produkt som de får solgt gennem Apple, måske de kunne være interesseret i at få et nyt produkt i deres sortiment eller bare hjælpe dig videre. De har selv lige stået som nystartet firma. Bare en ide.

/Jørgen

Hej Jørgen,

Tak for dit input - jeg har faktisk deres salgschef på min Skype. Desværre for mig og godt for dem, så er de ved at bryde igennem i USA og derfor har han absolut ingen tid til at hjælpe mig, selvom han ville være en kæmpe kapacitet.

Han har dog sagt, at jeg skal kontakte ham når jeg kommer videre!

Nu har jeg skrevet til B&O, hvor den ansvarlige produktchef snart vil kontakte mig med svar omkring et muligt samarbejde og private label. Derudover har jeg skrevet til Zound Industries, også mht et private label.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)