Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fortvivlet :(

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står i den situation, at jeg vil starte en virksomhed som laver sine egne høretelefoner - mest fokus på det ydre design, men stadig have kontrol over det tekniske, for at sikre kvalitets performance.

Jeg kan desværre ikke finde nogen som kan hjælpe mig med, at finde en producent i udlandet som kan lave disse høretelefoner efter vores specifikationer - og ja, jeg kender til Alibaba, men er ikke et sted jeg vil føle mig helt sikker at jeg kan finde en producent som laver præcist det jeg skal bruge.

Jeg håber, at en herinde kan hjælpe, som kender til markedet eller kender en som har forstand på det tekniske. Det kan sagtens være inden for højtalere eller anden slags elektronik? Eller det kan være en instans i det offentlige, som kan hjælpe med sparring (jeg har kontakt til Københavns Erhvervscenter)

Mvh

Kenn

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12890
Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:58

Undersøg om der findes elektronikmesser hvor store producenter fra Asien o.l. er tilstede. Det skulle ikke undre mig om disse findes i Tyskland.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12890
Skrevet kl. 17:04

Morten Falk Nielsen:
Undersøg om der findes elektronikmesser hvor store producenter fra Asien o.l.

Det er nok lidt hovedløst at give sig i kast med asiatiske firmaer når man ikke forstand på teknik.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 17:11

Jeg var engang med i noget der hedder European Business Game hvor det gjalt om at få banket en virksomhed op, og så konkurrere med de andre deltagere på koncept, produkt etc.

Vi stod i samme problem som det du nævner. Det vi gjorde var at gå direkte til Københavns Tekniske universitet, og spørge om der var nogen der var interesseret i at lave en prototype til os. (Produktet var dynamiske høreværn der kun lod visse decibeller komme ind..)

Det lykkedes os med denne prototype at få en aftale med et hollandsk produktionsfirma, som havde set vores skrabede hjemmesie.

Min pointe er, first things forst. Få lavet en prototype og så er fase to at få sat den i produktion. Har du allerede produktet, jamen så må du igang med at google. Jeg kender desværre ikke så mange der kan producere.

Fortvivl ikke, der skal nok komme noget ud af denne tråd.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:12

Ravn:

Morten Falk Nielsen:
Undersøg om der findes elektronikmesser hvor store producenter fra Asien o.l.

Det er nok lidt hovedløst at give sig i kast med asiatiske firmaer når man ikke forstand på teknik.

Nu spørger trådstarter jo efter om nogle har kendskab til disse firmaer. Hvis han ikke har forstand på det tekniske i høretelefoner, hvorfor så producere og sælge dem? Det svarer jo til at jeg vil producere læbestift, men jeg har ingen anelse om hvilke ingredienser som er det bedste at fylde i læbestiften...

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 17:18

Man kan vel godt lave et produkt, selvom man ikke kender præcist til det tekniske som ligger bag! Jeg tror heller ikke vedkommende som startede Lego, havde 100% forstand på plastik..

Men jeg takker de andre som har skrevet i tråden.. Jeg vil prøve nogen af rådene!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 17:21

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:24

Jo det kan man sagtens. Min bekymring går bare på, at hvis du vil producere nogle høretelefoner som skal sælges B2B, så skal du jo kunne argumentere for hvad det er der gør dine høretelefoner bedre end eksempelvis Beats by Dre. Ligeså, hvordan vil du opnå den bedste kvalitet på dit produkt, når du ikke har kendskab til kvaliteten af de dele som sidder gemt i høretelefonen?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Skrevet kl. 17:32

Det kan fx sikres gennem private lables eller derudover kender jeg en som kender til det tekniske, men ikke til selve produktionen.

Derudover ansætter firma som disse, et testcenter som sørger for at kvalitetskravene bliver opfyldt og disse testcentre har jeg også kontakt med.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)