Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløser og kreditkort spørgsmål

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har lige et par spørgsmål omhandlende Visa og Mastercard

Jeg har i øjeblikket en indløsningsaftale hos PBS (NETS/Teller eller hvad de nu hedder) til dankort. Jeg kan se at der er "mange" der prøver at betale med Visaelektron og Mastercard, så jeg tænkter at jeg måske skulle åbne op for de muligheder.

Jeg har hørt at når der bliver betalt med mastercard får jeg først pengene en måned efter. Er det korrekt og gælder dette også ved visa, visaelektron, maestro og american express (og hvad der nu er af andre kort)? Er det det der er forskellen på kredit og debet kort, og er der en liste der fortæller mig hivlke kort der hører under hvilken kategori?

Jeg har derudover muligheden for at vælge mellem 3 forskellige indløsere til disse kort. Euroline, PBS og Swedbank.

Er der nogen fordele og ulemper eller fungerer de upåklageligt allesammen så jeg bare skal vælge udelukkende efter prisen?

Mvh
Mathias Bak 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:11

Lidt simplere:

Er visa et debet eller et kreditkort? (kan jeg hæve en betaling med det samme og få pengene på min konto)

Er visa elektron et debet eller et kreditkort? (kan jeg hæve en betaling med det samme og få pengene på min konto)

Er maestro et debet eller et kreditkort? (kan jeg hæve en betaling med det samme og få pengene på min konto)

Hvor lang tid går der før jeg får pengene fra en betaling med mastercard?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:33

Visa og Mastercard er et kreditkort. Maestro og Visa Electron er debet kort.

Med alle andre kort end Dankort får du pengene fra NETS 28 bankdage efter du har trukket dem. Bemærk BANKDAGE. 

Du kan godt få nedsat denne til 8 bankdage men det koster lidt ekstra på hver betaling.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:56

For mig har det ihvertfald været en god forretning at udvide med kredit/debet kortene - selv med Nets opstartsgebyr :)

Iløbet af en månedstid var gebyr tjent ind, og omsætning mere end doblet - så gå du bare igang.

Det bedste er nok at lave et lille excel ark med priser og gebyrer - så vil du hurtigt se hvad der er billigest/bedste løsning for dig.

Det er rigtigt der går 28 bankdage før du ser pengene - så det kan godt løbe lidt op.

Du kan vælge at betale en ekstraomk. til Nets, og få pengene efter 2 dage mener jeg det er.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:07

Tak for jeres svar :-)

Det er ikke så meget oprettelsen hos Nets der holder mig væk, den får jeg nemlig gratis :-) Det er dog et problem at der går så lang tid før jeg får pengene. Så skal jeg nemlig til at ændre i mit system og lave en masse manuelt arbejde, da jeg manuelt skal tjekke om pengene er gået ind på kontoen og skrive til systemet "nu er de klar"... :(

Men det kan godt være det kan lade sig gøre anyways.

Og endnu engang tak for hjælpen!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)