Jeg får lyst til at tage ud at rejse, når jeg besøger websitet - og så er missionen vel næsten løst 
Overordnet synes jeg det er et rigtig flot site - simpelt og roligt til trods for de skiftende billeder på forsiden og al informationen. Og jeg kan godt lide den lilla farve
især når det kun er på forsiden, at den fylder så meget. Ellers ville det nok blive lidt voldsomt.
Generelt synes jeg at designet er lækkert, opsætningen er rigtig god. Teksten er ganske nem at læse, til trods for at det er mørke blå/lilla skrift. Dog synes jeg ikke det er så pænt at menupunkterne er markeret med gul, når man er på de forskellige undersider. Jeg kan sagtens se pointen, idet den gule farve går igen i de små detaljer rundt omkring. Desværre synes jeg bare ikke det er så pænt lige der.
Det ser i øvrigt ud som om der bliver pillet ved siden, mens jeg sidder og klikker rundt på den - så der er én mindre ting at kommentere på
Men det var faktisk til kassen med Bhutan på forsiden, at jeg havde kommentarer - og der er den ene ting lige blevet rettet. Men jeg forstår ikke helt, hvad Pernille Aalund har med Bhutan at gøre... Det står heller ikke (så vidt jeg kan se) når man klikker sig ind på siden?
Sitet er ret stort, så det kan godt være svært at overskue. Men jeg tror det vil være nemt nok at finde de informationer, man har brug for, når man rent faktisk skal købe en rejse og ikke bare kigger på siden uden formål.
Held og lykke med sitet!
Mvh,