Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nysgerrig affiliater

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Efter længere tids "overvågning", har nysgerrigheden nu overmandet mig og jeg vil forsøge mig lidt frem.

Jeg er studerende og er derfor afhængig af en ekstra indtjening, som jeg pt. skaffer mig via telefonsalg. Jeg synes dog at mange ting herinde lyder interessante, hvorfor jeg nu vil prøve dem lidt af.

Da det pt. er nysgerrigheden der styrer mig, vil jeg ikke låse mig fast på noget eller investere endnu. Det er altså blot for at få en smag på hvad der kan lade sig gøre og ikke lade sig gøre.. Endnu.. ;)

Jeg har derfor brug for et affiliate site eller lignende, der tillader mig at vise videoer, linke til sider. Da jeg endnu ikke har besluttet mig for om det skal foregå på Facebook, Twitter, en blog eller en hjemmeside, har jeg brug for en side der er rimelig "large" med hvor man reklamerer.

Jeg har hørt noget om at BuzzAMedia skulle være rigtig god, specielt til Facebook, hvilket er det første jeg vil prøve af. Kan nogen be- eller afkræfte dette?

Jeg er derudover i tvivl om hvad man skal "kalde" sin facebook side på Buzz. Man kan vælge mellem Blog, Portal, Mail og Forum - Hvad er mest passende?

Herudover har jeg igen et mere facebookteknisk spørgsmål;
Når man opretter en side på Facebook, spørger den om man har en eksisterende bruger. Hvis jeg siger ja til dette, vil man så kunne se at det er mig (privat) der har lavet siden eller er dette oplysninger der kun er relevante for mit login? Da det hele stadig er på prøvebasis er jeg ikke interesseret i at hele min omgangskreds skal kunne se hvad jeg laver, da projektet meget vel vil falde til jorden.

Jeg håber i kan svare - på forhånd tak.

P.s. - Jeg er klar over at jeg ikke bliver rig på denne måde. Det er som sådan heller ikke meningen, da jeg blot har brug for at "lege lidt med det" til at starte med det.
Så jeg håber folk vil være behjælpelig, omend jeg ikke bliver velhavende i første omgang. 

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 10:15
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:34
Tilmeldt 11. Oct 11
Skrevet kl. 19:13

Tak for de fine svar, jeg har en de at få læst kan jeg se.

Er der ingen der kan svare på det helt konkrete spørgsmål?

Jags:

Når man opretter en side på Facebook, spørger den om man har en eksisterende bruger. Hvis jeg siger ja til dette, vil man så kunne se at det er mig (privat) der har lavet siden eller er dette oplysninger der kun er relevante for mit login? Da det hele stadig er på prøvebasis er jeg ikke interesseret i at hele min omgangskreds skal kunne se hvad jeg laver, da projektet meget vel vil falde til jorden.

Dette har jeg ikke kunne finde svar på andre steder.

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:17

Nix. Det kan dine fans ikke. Det har jeg da i hvert fald erfaret via mine egne sider. Så der skal du ikke bekymre dig Skype-Wink

Tilmeldt 11. Oct 11
Skrevet kl. 19:38

Perfekt - og tak for det hurtige svar.

Facebook gør en del ud at fortælle, at man skal have en rigtig virksomhed førend man kan lave en side. Hvor meget skal man lægge i det? Så vidt jeg ved er der fansider for alt muligt tilfældigt bras.

Kun den officielle repræsentant for en organisation, virksomhed, berømthed eller et band må oprette en Facebook-side. Sidens stifter kan derefter tilføje flere repræsentanter, som kan hjælpe vedkommende med at administrere siden. Hver enkelt sideadministrator vil kunne opdatere og redigere deres sider fra deres egne konti. 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:28

Kan man stole på at give partner ads sine kontoplysninger ?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:20

jesperlh:
og tjek lige http://www.saugstrup.org/ ud plus de ting han skriver her på Amino, det er guld værd hvis du vil i gang med Affiliate marketing.

Tak, Jesper :-) Men der er ikke så meget om affiliate på saugstrup.org - det hele er her på amino indtil videre. Start fx hér.

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Århus C
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 390
Fra  RejseGear Skrevet kl. 14:36

Jags:

- Nej, det kan de ikke :-)

Jags:
Jeg har hørt noget om at BuzzAMedia skulle være rigtig god, specielt til Facebook, hvilket er det første jeg vil prøve af. Kan nogen be- eller afkræfte dette?

- De har passende kampagner, og vi bruger dem også selv, du kan bl.a. sende en PM, hvis du vil vide mere.

Jags:
Jeg er derudover i tvivl om hvad man skal "kalde" sin facebook side på Buzz. Man kan vælge mellem Blog, Portal, Mail og Forum - Hvad er mest passende?

- Vi kalder vores "facebook side navn" og vælger Portal. :-)

Jeg sælger også lidt kufferter og rejseudstyr hos RejseGear.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)