Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nysgerrig affiliater

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 04:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Efter længere tids "overvågning", har nysgerrigheden nu overmandet mig og jeg vil forsøge mig lidt frem.

Jeg er studerende og er derfor afhængig af en ekstra indtjening, som jeg pt. skaffer mig via telefonsalg. Jeg synes dog at mange ting herinde lyder interessante, hvorfor jeg nu vil prøve dem lidt af.

Da det pt. er nysgerrigheden der styrer mig, vil jeg ikke låse mig fast på noget eller investere endnu. Det er altså blot for at få en smag på hvad der kan lade sig gøre og ikke lade sig gøre.. Endnu.. ;)

Jeg har derfor brug for et affiliate site eller lignende, der tillader mig at vise videoer, linke til sider. Da jeg endnu ikke har besluttet mig for om det skal foregå på Facebook, Twitter, en blog eller en hjemmeside, har jeg brug for en side der er rimelig "large" med hvor man reklamerer.

Jeg har hørt noget om at BuzzAMedia skulle være rigtig god, specielt til Facebook, hvilket er det første jeg vil prøve af. Kan nogen be- eller afkræfte dette?

Jeg er derudover i tvivl om hvad man skal "kalde" sin facebook side på Buzz. Man kan vælge mellem Blog, Portal, Mail og Forum - Hvad er mest passende?

Herudover har jeg igen et mere facebookteknisk spørgsmål;
Når man opretter en side på Facebook, spørger den om man har en eksisterende bruger. Hvis jeg siger ja til dette, vil man så kunne se at det er mig (privat) der har lavet siden eller er dette oplysninger der kun er relevante for mit login? Da det hele stadig er på prøvebasis er jeg ikke interesseret i at hele min omgangskreds skal kunne se hvad jeg laver, da projektet meget vel vil falde til jorden.

Jeg håber i kan svare - på forhånd tak.