Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af CMS system til Webshop - Nybegynder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg har i længere tid overvejet at starte en webshop med salg af nogle bestemte tekstil brands. Jeg har endelig fået taget mig sammen til at påbegynde mit projekt.

Men inden jeg begynder og sende breve ud til de enkelte hovedkontorer, vil jeg gerne have noget layout og hjemmeside på plads. I den forbindelse har jeg brug for noget Webhotel, et open source CMS system, betalingsmodul og sikkert meget mere. Smile

Jeg har af en bekendt hørt lidt om Drupal 7.0, men om det er noget jeg kan anvende indenfor ecommerce ved jeg ikke. Derfor har jeg læst en del om her på debatten, hvor mange har anbefaldet Magento.

Men er der stor forskel på de 2 eller burde jeg vælge noget helt 3? :)

Skal siges jeg er nybegynder inden for websign osv. Er dog øvet med en computer, både på internet og Photoshop, Indesign mv. Så burde kunne lære det forholdvis nemt. :)

Tak på forhånd..

Fra Køge
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 201
Fra  http://www.Martinskallerup.dk Skrevet kl. 23:56

Det system som jeg har fundet nemmest og som jeg klart kan anbefale er prestashop.com

:)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik:

Hej folkens

Jeg har i længere tid overvejet at starte en webshop med salg af nogle bestemte tekstil brands. Jeg har endelig fået taget mig sammen til at påbegynde mit projekt.

Men inden jeg begynder og sende breve ud til de enkelte hovedkontorer, vil jeg gerne have noget layout og hjemmeside på plads. I den forbindelse har jeg brug for noget Webhotel, et open source CMS system, betalingsmodul og sikkert meget mere. Smile