Hej Jeg er en ung fyr som søger deltidsarbejde gerne som hjemmearbejde. Til hverdag arbejder jeg fuldtid i en engrossvirksomhed, men ville være parat til at tjene lidt ekstra om aftenen. Så skulle du/I have opgaver som i selv gerne ville slippe for, så er jeg frisk. ![]() Hvis det er dig som mangler en ihærdig medarbejder, så skriv endelig på min mail: amino@mail-box.dk Mvh J.M |
Frisk & arbejdsom ung herre som søger deltidsjob
- 1
Hejsa JM. Jeg er selvstændig Herbalife forhandler og arbejde fuld tid, hvor min hovedopgave går ud på at invester min tid i mulige kandidater. Prøv at tjek vores side ud, og lad os snakkes ved hvis du mener du egner dig til salg og undervisning www.arbejd.dk kode 1100 Venlig hilsen Gitte Grønning |
Hej J.M, Jeg har læst dit tidligere forumindlæg på amino.dk Fandt du dit drømmejob? Hvis du stadig er interesseret i en spændende mulighed, er du velkommen til at kontakte mig. Vi er professionelle erhvervsfolk, der søger personer som kunne tænke sig at arbejde i vores team. Du vil være din egen chef, og vil få et færdigt koncept, uddannelse, træning og al den back-up, du har brug for. Venligst kontakt mig på E-mail: boss@danimoinvest.dk Skriv dit Navn, Adresse, Postnr./By, E-mail og Telefonnummer (med bedste træffetid), så vil jeg eller min kollega kontakte dig snarest for en samtale. Med venlig hilsen Ulrik |
Hej JM Har lige et par spørgsmål, så skyder lige fra hoften :-) Hvor gammel er du? Skriver du godt dansk? Altså ville du f.eks. kunne skrive tekster, som var letforståelige og uden større grammatiske fejl? Hvor stor er din tekniske viden? Du skriver indtastning i database - kender du f.eks. gængse databaser såsom MySQL og MSSQL? Hvad vil du have i timen? |

Jeg tror ikke du skal regne med at få et svar, indlæget er fra 2007 |