Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sygeforsikring Danmark - Affiliate netværk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det nogen der ved om Sygeforsikring Danmark er medlem af et Affiliate netværk? I givet fald, hvilket/hvilke?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:38

Hej Henrik

Ikke hvad jeg ved af. Men du kan jo altid aftale noget tracking med dem. Hvis du nu ikke finder dem :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13

AngryBird:
Ikke hvad jeg ved af. Men du kan jo altid aftale noget tracking med dem. Hvis du nu ikke finder dem :)

Sjovt at du nævner det Emil. Jeg har faktisk nogle kunder som jeg skal have kontaktet vedr. tracking. Og nogle af de kunder som jeg har haft kontakt med, er skeptisk over for den slags og siger fra. Har du haft erfaring med den slags?

Henrik

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:20

Nej ikke rigtigt, en smule men tracking er tracking.. Hvis ikke Sygforskringen er tilmeldt et partner program er der vel ingen udvej? :)

- Emil

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:35

Henrik B.S.:

AngryBird:

Sjovt at du nævner det Emil. Jeg har faktisk nogle kunder som jeg skal have kontaktet vedr. tracking. Og nogle af de kunder som jeg har haft kontakt med, er skeptisk over for den slags og siger fra. Har du haft erfaring med den slags?

Henrik

Det kan jeg godt genkende, har selv forsøgt gennem tiden at få annoncører med på en side hvor de enten er skeptiske eller har haft dårlig erfaring med affiliate marketing og derfor stoppet det.

Et par forslag til hvad du kunne gøre er at hive fat i et affiliate netværk og præsenter din side og fortælle dem hvem du godt kunne tænke dig at arbejde sammen med og hvad du forventer at kunne levere af resultater - Måske de kunne have mere held med at erhverve en kunde, da de har mange affiliates hvor imod du er helt alene.  Du kan også forsøge at finde ud af om de bruger et medie bureau og tage kontakten gennem dem.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)