En meget hurtig kommentar, som jeg gerne vil uddybe når jeg får tid.
Jeg må indrømme, at jeg var mere til det "gamle" site. Når jeg kigger på det nye site, har jeg ganske svært ved at gennemskue hvad produktet egentlig er - det er forvirrende at der både er mobiltelefoni og firmafon blandet sammen. Nu har jeg godt nok et par konti hos Firmafon, men jeg syntes virkelig at det støjer når man ser på sitet.
Firmafon's gamle design var super fedt - og ikke nemt at overgå :-) Alligevel synes jeg du har klaret det godt - Det virker prof og meget nemt at finde rundt i.
En meget hurtig kommentar, som jeg gerne vil uddybe når jeg får tid.
Jeg må indrømme, at jeg var mere til det "gamle" site. Når jeg kigger på det nye site, har jeg ganske svært ved at gennemskue hvad produktet egentlig er - det er forvirrende at der både er mobiltelefoni og firmafon blandet sammen. Nu har jeg godt nok et par konti hos Firmafon, men jeg syntes virkelig at det støjer når man ser på sitet.
Hej Jstrib
Det er jeg ked af at høre, det har helt klart været vores kommunikativt største opgave netop at få adskildt og samtidig vise sammenhænget mellem de to produkter. Vi hr brugertestet under udviklingen, men det kan helt sikkert blive bedre. Har noteret og kigger på det.
Det lyder helt sikkert interessant med de nye pakker.
Er det korrekt forstået at man med fx Firmafon Mobil 2,5 times tale får et mobilnummer (pr. mobilabonnement) samt et hovednummer for hele virksomheden? I så fald er det interessant hvilket nummer der vises på den personlige mobilskærm når der modtages opkald via hovednummeret.
Er det den oprindelige 'kalder's nummer eller hovednummeret? EDIT: "Nu kan du, på din egen telefon, se hvem der har ringet til hovednummeret. Du vælger selv om du vil se et opkald fra hovednummeret (som i dag), eller om du hellere vil se, hvem der ringer til hovednummeret." (fundet på jeres blog)
Og kan man evt. flytte to mobilnumre til jer - et som hovednummer og et som mobilnummer?
Hej Krkli
Det er helt korrekt, og rigtig citeret fra vores blog :)
Ja du kan sagtens portere to mobilnumre ind og bruge det ene som hovednummer, du vælger det blot når du opretter dig :)
Jamen det var hvad der skulle til - jeg er hermed kunde :-)
Har lidt vanskeligheder med at få vist hovednummeret ved viderestillede opkald, men har skrevet til kundeservice så mon ikke vi finder ud af det.
Jamen det var hvad der skulle til - jeg er hermed kunde :-)
Har lidt vanskeligheder med at få vist hovednummeret ved viderestillede opkald, men har skrevet til kundeservice så mon ikke vi finder ud af det.
Fedt, velkommen til!
Ang hovednummer så skal du blot gøre som du har gjort, kontakte kundeservice, så sørger de for at få det sat rigtigt op. Det kommer meget snart som en indstilling man selv kan lave.
Iforlængelse af mit indlæg: Det er pris siden jeg henviser mest til. Du skal ret langt ned, for at finde prisen på omstilling. Jeg tror at mange kan falde på at de bliver præsenteret for mobiltelefoni priserne.
Jeg syntes det nye design er rigtigt fedt! Super stilet og checket! Det virker som om der er et godt sammenfald imellem website og applikationen.
Det er meget Apple med de få farver og teksturer. Men uden at det på nogen måde ligner et rip-off.
Super nice! Det er ikke rigtigt noget dårligt at sige om det. Hvis man alligevel skulle være lidt kritisk, så kan man sige at det mangler de folkelige, inkluderende signaler som det gamle sendte. Men det ligner et bevidst fravalg.