Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg præsentere det nye Firmafon, kom med jeres mening

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

En meget hurtig kommentar, som jeg gerne vil uddybe når jeg får tid.

Jeg må indrømme, at jeg var mere til det "gamle" site. Når jeg kigger på det nye site, har jeg ganske svært ved at gennemskue hvad produktet egentlig er - det er forvirrende at der både er mobiltelefoni og firmafon blandet sammen. Nu har jeg godt nok et par konti hos Firmafon, men jeg syntes virkelig at det støjer når man ser på sitet.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:30

Ebbe Hansen:

Hej Niklas! 

Du har sat dig selv på noget af en opgave!

Firmafon's gamle design var super fedt - og ikke nemt at overgå :-)
Alligevel synes jeg du har klaret det godt - Det virker prof og meget nemt at finde rundt i.

Forsat god dag! 

Hej Ebbe

Mange tak! Dog skal al kredit ikke tilfalde mig, vi har været på opgaven hele teamet: http://www.firmafon.dk/om-os/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31

- Jeg kan huske at jeres "gamle" hjemmeside, havde et forfriskende billede oppe i toppen, som ganske let forklarede hvad produktet gik ud på. 

Dét billede synes jeg at du skal hive frem fra gemmerne igen! :-) 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:31

jstrib:

Hej med jer!

En meget hurtig kommentar, som jeg gerne vil uddybe når jeg får tid.

Jeg må indrømme, at jeg var mere til det "gamle" site. Når jeg kigger på det nye site, har jeg ganske svært ved at gennemskue hvad produktet egentlig er - det er forvirrende at der både er mobiltelefoni og firmafon blandet sammen. Nu har jeg godt nok et par konti hos Firmafon, men jeg syntes virkelig at det støjer når man ser på sitet.

Hej Jstrib

Det er jeg ked af at høre, det har helt klart været vores kommunikativt største opgave netop at få adskildt og samtidig vise sammenhænget mellem de to produkter. Vi hr brugertestet under udviklingen, men det kan helt sikkert blive bedre. Har noteret og kigger på det.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 11:32

Niklas:

Krkli:

Det lyder helt sikkert interessant med de nye pakker.

Er det korrekt forstået at man med fx Firmafon Mobil 2,5 times tale får et mobilnummer (pr. mobilabonnement) samt et hovednummer for hele virksomheden? I så fald er det interessant hvilket nummer der vises på den personlige mobilskærm når der modtages opkald via hovednummeret.

Er det den oprindelige 'kalder's nummer eller hovednummeret? EDIT: "Nu kan du, på din egen telefon, se hvem der har ringet til hovednummeret. Du vælger selv om du vil se et opkald fra hovednummeret (som i dag), eller om du hellere vil se, hvem der ringer til hovednummeret." (fundet på jeres blog)

Og kan man evt. flytte to mobilnumre til jer - et som hovednummer og et som mobilnummer?

Hej Krkli

Det er helt korrekt, og rigtig citeret fra vores blog :)

Ja du kan sagtens portere to mobilnumre ind og bruge det ene som hovednummer, du vælger det blot når du opretter dig :)

Jamen det var hvad der skulle til - jeg er hermed kunde :-)

Har lidt vanskeligheder med at få vist hovednummeret ved viderestillede opkald, men har skrevet til kundeservice så mon ikke vi finder ud af det.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:34

Krkli:

Jamen det var hvad der skulle til - jeg er hermed kunde :-)

Har lidt vanskeligheder med at få vist hovednummeret ved viderestillede opkald, men har skrevet til kundeservice så mon ikke vi finder ud af det.

Fedt, velkommen til!

Ang hovednummer så skal du blot gøre som du har gjort, kontakte kundeservice, så sørger de for at få det sat rigtigt op. Det kommer meget snart som en indstilling man selv kan lave.

Fra Købenahvn
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 11:51

Iforlængelse af mit indlæg: Det er pris siden jeg henviser mest til. Du skal ret langt ned, for at finde prisen på omstilling. Jeg tror at mange kan falde på at de bliver præsenteret for mobiltelefoni priserne.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:18

Nogle af de spørgsmål jeg som mulig kunde ville stille:

Er priserne med eller uden moms? Hvis det er med moms, så synes jeg at I skulle nævne priserne uden moms også, evt. i en parantes under prisen.

Hvad sker der hvis man bruger mere end den inkluderede data? Takseres der til fuld skrue, nedsættes hastigheden, eller tager man hul på en ny "pakke".

Kan man tilvælge en datapakke til "Minut" pakken?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 13:20

Hej Nicolaj

Tak for feedback, jeg sender det videre til vores tekstforfatter :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:24

Hej Niklas

Tak for sidst det hyggeligt som altid!

Jeg syntes det nye design er rigtigt fedt! Super stilet og checket! Det virker som om der er et godt sammenfald imellem website og applikationen.

Det er meget Apple med de få farver og teksturer. Men uden at det på nogen måde ligner et rip-off.

Super nice! Det er ikke rigtigt noget dårligt at sige om det. Hvis man alligevel skulle være lidt kritisk, så kan man sige at det mangler de folkelige, inkluderende signaler som det gamle sendte. Men det ligner et bevidst fravalg.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)