Hej Niklas.
Ser rigtig flot ud, tror godt vi kunne finde på at hoppe over til jer.
Lige et par ting jeg lagde mærke til/undrede mig over:
1. Jeg undrede mig over hvorfor der var krydser oppe i hjørnet af alle jeres billeder, da jeg ikke kunne forstå hvorfor jeg skulle kunne lukke/fjerne dem, først efter lige tid indså jeg at det var et plus til at gøre dem større. Måske er det bare mig, men virkede ikke helt intuitivt. Jeg ville nok bruge et forstørrelsesglas eller lignende istedet.
2. Når i nu henvender jer til virksomheder undre det mig i ikke har pakker som er større en 15 timer. Ret mange virksomheder har telefonen som det primære redskab, og når nok en del over 15 timer om måneden.
3. Da jeg sad og så på jeres priser, havde jeg ikke rigtigt noget sammenligningsgrundlag for at vurdere hvorvidt det var billigt, og jeg endte derfor med at checke et par af jeres konkurrenter for at se deres priser, hvorefter jeg konkludere at jeres priser var ret gode. Når det nu er tilfældet, hvorfor så ikke tilbydde prissammenligninger direkte på jeres side?
4. Hvordan fungere løsningen helt ude til højre mere specifikt? Hvem henvender den sig til? Er den til dem der taler mere end 15 timer, eller til dem som stort set intet bruger? Eller lidt i tvivl om hvem den passer til.
5. Under kundeservice fanen undrede jeg mig over hvorfor der stod tal ud for hver overskrift. Fx. Generelt 10. Er godt med på det er viser hvor mange poster der er herunder, men syntes ikke det har nogen funktion?
Generelt syntes jeg også "cases" tabben fungere rigtig godt, giver en masse troværdighed at man kan se hvem der allerede har valgt at benytte jer.
Forhåentligt får i stor succes med det - held og lykke!