Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg præsentere det nye Firmafon, kom med jeres mening

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas:

Hej Johnny

Det kan du tro, det kan man blot flytte til os :)

Ok, fornemt...:-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:30

Niklas:

Mikael christiansen:

pæn side Smile

Teksten forsiden

Dog forsiden alt tekst er næsten i et billedet dette er ikke ideelt vis ønsker mange besøgene igennem google og kan ikke se nogle fordel lige der i det grafisk at tekst er i billeder .

Hej Mikael

Tak for feedback. Ang forsiden, så har vi slet ikke noget tekst i billeder udover telefonen og et screenshot af vores app?

Min fejl det var hele teksten der var et tekst links i de firkanter der står om firma telefon i bunden af siden om det er ideelt ved google, det ved jeg ikke , jeg har ikke hørt om plusser eller minus ved denne måde , men det lignet et billedet da man kørte musen over teksten grundet det hele var et link

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 07:57

Det lyder helt sikkert interessant med de nye pakker.

Er det korrekt forstået at man med fx Firmafon Mobil 2,5 times tale får et mobilnummer (pr. mobilabonnement) samt et hovednummer for hele virksomheden? I så fald er det interessant hvilket nummer der vises på den personlige mobilskærm når der modtages opkald via hovednummeret.

Er det den oprindelige 'kalder's nummer eller hovednummeret? EDIT: "Nu kan du, på din egen telefon, se hvem der har ringet til hovednummeret. Du vælger selv om du vil se et opkald fra hovednummeret (som i dag), eller om du hellere vil se, hvem der ringer til hovednummeret." (fundet på jeres blog)

Og kan man evt. flytte to mobilnumre til jer - et som hovednummer og et som mobilnummer?

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 08:45

Krkli:

Det lyder helt sikkert interessant med de nye pakker.

Er det korrekt forstået at man med fx Firmafon Mobil 2,5 times tale får et mobilnummer (pr. mobilabonnement) samt et hovednummer for hele virksomheden? I så fald er det interessant hvilket nummer der vises på den personlige mobilskærm når der modtages opkald via hovednummeret.

Er det den oprindelige 'kalder's nummer eller hovednummeret? EDIT: "Nu kan du, på din egen telefon, se hvem der har ringet til hovednummeret. Du vælger selv om du vil se et opkald fra hovednummeret (som i dag), eller om du hellere vil se, hvem der ringer til hovednummeret." (fundet på jeres blog)

Og kan man evt. flytte to mobilnumre til jer - et som hovednummer og et som mobilnummer?

Hej Krkli

Det er helt korrekt, og rigtig citeret fra vores blog :)

Ja du kan sagtens portere to mobilnumre ind og bruge det ene som hovednummer, du vælger det blot når du opretter dig :)

Fra Århus
Tilmeldt 21. Nov 09
Indlæg ialt: 203
Fra  Webpilots Aps Skrevet kl. 09:19

Så nu kan man endelig ringe ud.. 

Så må man vel hellere snart skifte over :)

Mangler du en designer, hjemmeside eller webshop? Kontakt vores Webbureau i Århus: http://webpilots.dk

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:50

Hej Niklas. 

Ser rigtig flot ud, tror godt vi kunne finde på at hoppe over til jer.

Lige et par ting jeg lagde mærke til/undrede mig over:

1. Jeg undrede mig over hvorfor der var krydser oppe i hjørnet af alle jeres billeder, da jeg ikke kunne forstå hvorfor jeg skulle kunne lukke/fjerne dem, først efter lige tid indså jeg at det var et plus til at gøre dem større. Måske er det bare mig, men virkede ikke helt intuitivt. Jeg ville nok bruge et forstørrelsesglas eller lignende istedet. 

2. Når i nu henvender jer til virksomheder undre det mig i ikke har pakker som er større en 15 timer. Ret mange virksomheder har telefonen som det primære redskab, og når nok en del over 15 timer om måneden. 

3. Da jeg sad og så på jeres priser, havde jeg ikke rigtigt noget sammenligningsgrundlag for at vurdere hvorvidt det var billigt, og jeg endte derfor med at checke et par af jeres konkurrenter for at se deres priser, hvorefter jeg konkludere at jeres priser var ret gode. Når det nu er tilfældet, hvorfor så ikke tilbydde prissammenligninger direkte på jeres side?

4. Hvordan fungere løsningen helt ude til højre mere specifikt? Hvem henvender den sig til? Er den til dem der taler mere end 15 timer, eller til dem som stort set intet bruger? Eller lidt i tvivl om hvem den passer til. 

5. Under kundeservice fanen undrede jeg mig over hvorfor der stod tal ud for hver overskrift. Fx. Generelt 10. Er godt med på det er viser hvor mange poster der er herunder, men syntes ikke det har nogen funktion?

Generelt syntes jeg også "cases" tabben fungere rigtig godt, giver en masse troværdighed at man kan se hvem der allerede har valgt at benytte jer. 

Forhåentligt får i stor succes med det - held og lykke!

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:45

Jeg har flere gange ville i gang med firmafon, men det der stopper mig er at I ikke har en telefonkø. Det vil alt andet lige være mere prof hvis folk der venter på svar kunne sidde i kø og lytte til noget musik/ventetone imens.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:48

sats:

Jeg har flere gange ville i gang med firmafon, men det der stopper mig er at I ikke har en telefonkø. Det vil alt andet lige være mere prof hvis folk der venter på svar kunne sidde i kø og lytte til noget musik/ventetone imens.

Hej Sats

Telefonkø med nummerplacering osv er utroligt avanceret at lave når der er tale om en 100% mobil løsning, derfor har vi ikke lavet det endnu.

Dog kan man i den nye version godt sidde og vente, høre ventemusik og få taget opkaldt når der er frie medarbejdere på linjen, dog bliver der ikke taget forbehold for placering af hvem der ringede først.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 10:48

Anders Hansen:

Hej Niklas. 

Ser rigtig flot ud, tror godt vi kunne finde på at hoppe over til jer.

Lige et par ting jeg lagde mærke til/undrede mig over:

1. Jeg undrede mig over hvorfor der var krydser oppe i hjørnet af alle jeres billeder, da jeg ikke kunne forstå hvorfor jeg skulle kunne lukke/fjerne dem, først efter lige tid indså jeg at det var et plus til at gøre dem større. Måske er det bare mig, men virkede ikke helt intuitivt. Jeg ville nok bruge et forstørrelsesglas eller lignende istedet. 

2. Når i nu henvender jer til virksomheder undre det mig i ikke har pakker som er større en 15 timer. Ret mange virksomheder har telefonen som det primære redskab, og når nok en del over 15 timer om måneden. 

3. Da jeg sad og så på jeres priser, havde jeg ikke rigtigt noget sammenligningsgrundlag for at vurdere hvorvidt det var billigt, og jeg endte derfor med at checke et par af jeres konkurrenter for at se deres priser, hvorefter jeg konkludere at jeres priser var ret gode. Når det nu er tilfældet, hvorfor så ikke tilbydde prissammenligninger direkte på jeres side?

4. Hvordan fungere løsningen helt ude til højre mere specifikt? Hvem henvender den sig til? Er den til dem der taler mere end 15 timer, eller til dem som stort set intet bruger? Eller lidt i tvivl om hvem den passer til. 

5. Under kundeservice fanen undrede jeg mig over hvorfor der stod tal ud for hver overskrift. Fx. Generelt 10. Er godt med på det er viser hvor mange poster der er herunder, men syntes ikke det har nogen funktion?

Generelt syntes jeg også "cases" tabben fungere rigtig godt, giver en masse troværdighed at man kan se hvem der allerede har valgt at benytte jer. 

Forhåentligt får i stor succes med det - held og lykke!

Tak for feedback! Det er altsammen taget videre :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:26

Hej Niklas! 

Du har sat dig selv på noget af en opgave!

Firmafon's gamle design var super fedt - og ikke nemt at overgå :-)
Alligevel synes jeg du har klaret det godt - Det virker prof og meget nemt at finde rundt i.

Forsat god dag! 

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)