Jeg skal bruge en webdesigner og meget gerne billig, da jeg kun skal havet lavet en midlertidig løsning.
Det kunne også være vi kunne lave en bytte aftale, eventuelt et banner på siden?
skriv pm for specifikationer af opgaven, men den korte udgave er: tema hentet fra wordpress (den er nem), lidt brugerdefineret lir og et billed i toppen.
Mini NetKlar hjemmeside - enkelt og billigt… Vil tilbyder en lille enkel hjemmeside, som du selv kan forme. Det er let med vores lille brugervenlige gør-det-selv CMS. For at du kan se, hvor let det er, tilbyder vi dig en demo-side gratis i en uge.
Den hjemmeside, du har bygget i demo-ugen, kan vi naturligvis overføre til dit domænenavn efterfølgende. Vil du have en demo på den ? Prisen er kun kr. 2.495,-
Skal hjemmesiden være køreklar ? Jeg kan også tilbyde lave hjemmesiden FIX og færdig med opsætning af indholdet. I tilbud er der afsat 4 timer til opsætning af dit indhold.
Hvis du hat meget indhold, kan det tage længere tid, men vi vil i så fald gøre opmærksom på det. En FIX og færdig hjemmeside koster 7.435,-
Du må meget gerne ring til mig på 70 25 25 18 eller kl. 16.00 på 21 46 50 28 Jeg tror også at jeg kan svare på flere at dine spørgsmål over telefonen ...