Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken A-kasse kan i anbefale?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil skifte A-kasse da jeg betaler næsten 1000 kr i måneden til fagforeningen Metal. Hvilken A-kasse har i gode erfaringer med? Jeg skal både bruge A-kasse og fagforening.

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 18:39

Jeg er selv lige skiftet til det faglige hus - frem for HK. Har haft et enkelt spørgsmål angående bilordning de har besvaret fint - deres "salg" af forsikringer var dog i mit tilfælde ikke prangende.

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 19:05

Det afhænger vel af hvad du laver og hvad du forventer

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 19:20

Som Majbritt skriver kommer det jo an på hvad du har behov for :)

Med venlig hilsen,

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:00

Jamen behov for.... :-)

Jeg skal bare bruge en billig A-kasse, som vil udbetale dagpenge når man er ledig, og en fagforening som vil hjælpe mig når behovet opstår...

Jeg efterspørger nogle som har haft gode og dårlige erfaringer med a-kasser og fagforeninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:04

Er du selvstændig eller lønmodtager?

Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:09

Peter - Revisor:
Er du selvstændig eller lønmodtager?

Begge dele Peter :-)

Er lønmodtager og driver virksomhed i fritiden. Men måske kommer jeg til at leve af min virksomhed en dag..

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 20:16

A-kasser svinger jo ikke meget i pris - og hvad angår fagforening skal du jo nok gøre op med dig selv, om du har brug for en eller ej - har du ikke, så meld dig helt ud - og har du - ja så vælg en ordentlig en - det faglige hus er ikke et seriøst alternativ som jeg ser det. Personligt har jeg meldt mig ud af både fagforening og a-kasse. 

Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 20:30

Hej!

Min mor har haft ASE - og dem var hun desværre stærkt utilfreds med eftersom hun ikke fik dagpenge på trods af, at hun var fuldt berettiget første gang hun snakkede med Ase.

Vi mødte Krifa ude i Rosengårdcentret og ifølge Krifa, var min mor fuldt berettiget til dagpenge, trods min mors situation hos Ase..

Jeg står selv og skal meldes ind i både fagforening og a-kasse, da jeg har fundet nyt job.
Jeg er også selvstændig med webshoppen så de vil finde ud af, om jeg kan fortsætte med webshoppen og få dagpenge efter 1 år, som Ase havde lovet mig, men det sagde Krifa, at jeg nok ikke får..

Så hvis Krifa siger, at jeg ikke kan få dagpenge hvis jeg ikke lukker virksomheden ned, så har Ase løjet.

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:32
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)