Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny GRATIS jobportal - JobServeren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Som overskriften lyder har vi lavet en jobportal, som er gratis at benytte.

Vi kunne selvfølgelig godt tænke os, at gøre siden endnu bedre.

Så vi søger derfor nogle som vil komme med noget konstruktiv kritik,
Som vi kan lave forbedringer ud fra.

- Ville du bruge jobserveren
- Idéer til funktioner
- Har du opdaget en mangel

Vi vil sætte stor pris på, hvis du brugte bare 5 minutter.

Venlig hilsen

Kenni og resten af Team Jobserver.dk

Fra Holte
Tilmeldt 30. Mar 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:49

I IE 8.0 vises "Find os på Facebook" bag ved selve indholdet. Prøv at juster dens Z-INDEX.

Kategorierne kan være lidt svære at læse (dem som er gråtonede)

Derudover så kunne det være interesant, hvis i konkretiserede hvad der adskiller jer fra de mange andre jobportaler.

Hvis jeg skulle slå en stilling op, så ville jeg anvende Ofir, Jobportal eller lign. med mindre du kunne overtale mig til at anvende jeres istedet.

Spreadboard.com - Projektstyring, samarbejde, tidsregistrering og meget mere.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:12

Første jeg ser når kommer ind på siden er stort pop op vindue , der skal lige bruges tid på at få det væk, ret mystisk der kommer det frem , det skræmmer jo brugerne væk især vis sider ved lille skærme er det sværere at finde den luk knap .

Teksten i midten links videre er skrevet med lys grå sort på lys grå baggrund farve det gør det lidt svære at læse teksten.

Mangler især indhold på siden , der skal igang i blogger på siden derved du kan få trafik til siden uden tekst svært at få trafik eller skal der brugfes mange penge adwords 

arbejde med at ligge en masse viden på siden og skab en god interne struktur på siden derved

kontaktsiden  - om jer siden ,  husk der ligge et telefon nummer og jeres CVR nummer det skaber trovædighed om siden og en kontaktformular også en gode ide , 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:21

Jeg prøvede at oprette mig fordi at jeg så at i søgte en med erfaring med Codeigniter, og jeg kan da også se at der er en fejl i jeres codeigniter når man prøver at rette sit CV.

Jeg må også sige at det er meget ringe mulighed for at sende et ordenlig ansøgning ind med sådan et lille tekstfelt som man bliver præsenteret.

Man vil jo gerne gøre noget ud af sin ansøgning og det har man bare ikke muligheden for. Desuden er tror jeg brugeren ofte kan bruge lang tid på sådan en ansøgning, så det skal være en mulighed at gemme den og komme tilbage til den senere.

Jeg tænker hvorfor i måske er lidt for hurtigere ude med jobserver.dk?

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)