Hej kloge amino! Man plejer at sige, at kvinder og teknik aldrig er helt godt sammen, men ikke her - og dog! For når det kommer til DNS opsætning af domæner, så kobler jeg godt nok helt af! Hvad der er frem og tilbage, op og ned... puh. Det er svært! Her er mit problem: Jeg har et domæne+webhotel hos one.com; ShakerMedia.dk Jeg har købt et domæne hos UnoEuro.com: Shakerzoneinc.dk Det jeg ønsker er, at når man skriver shakerzoneinc.dk skal lande på shakermedia.dk/shakerzoneinc - uden at adressen i adressefeltet selvfølgelig skifter - ellers havde jeg bare lavet en URL-forward. Det har jeg bildt mig ind, at man kan med DNS - er det korrekt forstået? I så fald vil jeg meget gerne have hjælp. En der måske kan gøre det for mig, eller bare har tålmodighed til en god guide. Kh Emma |
Emma :Hej kloge amino!
Man plejer at sige, at kvinder og teknik aldrig er helt godt sammen, men ikke her - og dog! For når det kommer til DNS opsætning af domæner, så kobler jeg godt nok helt af! Hvad der er frem og tilbage, op og ned... puh. Det er svært!
Her er mit problem:
Jeg har et domæne+webhotel hos one.com; ShakerMedia.dk
Jeg har købt et domæne hos UnoEuro.com: Shakerzoneinc.dk
Det jeg ønsker er, at når man skriver shakerzoneinc.dk skal lande på shakermedia.dk/shakerzoneinc - uden at adressen i adressefeltet selvfølgelig skifter - ellers havde jeg bare lavet en URL-forward. Det har jeg bildt mig ind, at man kan med DNS - er det korrekt forstået?
I så fald vil jeg meget gerne have hjælp. En der måske kan gøre det for mig, eller bare har tålmodighed til en god guide.
Kh Emma
Hi Emma,
We can fix this for you,
for FREE