Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spion udstyr eller Spionudstyr?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen :)

Jeg arbejder på at lave en webshop der sælger spionudstyr, og nu er jeg kommet frem til det store spørgsmål i forhold til SEO,

Skal jeg skrive Spionudstyr eller spion udstyr?

Jeg mener det er mest gramtisk korrekt at skrive Spionudstyr, men hvis man deler ordet op, får man vel søge trafik på begge ord?

Hvad skal jeg gøre?

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 21. Dec 09
Indlæg ialt: 238
Skrevet kl. 18:17

Du skal helt klart vælge "spionudstyr".

Du vil INTET få ud af at optimere på "udstyr" alene. Udstyr til hvad i så fald. Skulle du ligger nr 1 på udstyr - så ville du sætte dig en rimelig alvorlig opgave for. 

Men du bør nok satse bredere og lave en lille ordliste over ord du vil optimere på. Kunne være:

spionudstyr

spionkamera

rumaflytning

gps sporing

udstyr til aflytning

keylogger

Og husk i din disclaimer, at du ikke opfordret til ulovligheder.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 18:31

Folmand:

Du skal helt klart vælge "spionudstyr".

Du vil INTET få ud af at optimere på "udstyr" alene. Udstyr til hvad i så fald. Skulle du ligger nr 1 på udstyr - så ville du sætte dig en rimelig alvorlig opgave for. 

Men du bør nok satse bredere og lave en lille ordliste over ord du vil optimere på. Kunne være:

spionudstyr

spionkamera

rumaflytning

gps sporing

udstyr til aflytning

keylogger

Hej mange tak for dit svar, men hvis du nu ser det i et andet perspektiv så optimerer jeg jo også på ordet spion, som jeg ikke gør hvis jeg trækker sammen i Spionudstyr.

Folmand:

Når du skriver dette, mener du så at jeg skal gøre opmærksom på at det er ulovligt at filme folk uden deres samtykke og at vi frasiger os ethvert ansvar herom? :)

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:37

Du skal optimere på ordet "spionudtsyr". Google ved allerede nu, at "spion udstyr" er en stavefejl og opfordrer derfor brugeren til at rette sin søgning...det bliver google ved med i fremtiden - og de bliver bedre til det.

Emil Verdoes:

Hej mange tak for dit svar, men hvis du nu ser det i et andet perspektiv så optimerer jeg jo også på ordet spion, som jeg ikke gør hvis jeg trækker sammen i Spionudstyr.

Du bør i øvrigt vælge at optimere én side på "spionudstyr" og en anden på ordet "spion"...det er meget, meget lettere end at optimere én side på to ord (din forside kunne f.eks. være "spion" og en underside "spionudstyr" eller omvendt).

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)