Hej Amino folk. Tiden er inde til at komme rigtigt igang med videre udviklingen af Vores lille annoncemarked www.opretgratis.dk Men inden vi investere tid og penge, ville det være oplagt at få indput fra brugerne af annoncemarkeder f.eks. amino folket. Alle har jo noget at sælge (Den stjal jeg vidst lige fra en tv reklame :-) Men hvad er vigtigt for den enkelte bruger ? Når du/I skal sælge Jeres brugte cykel eller lignende, hvad er så vigtigt for Jer ? Mvh Kim P.S. Jeg ved godt at der er lang vej endnu og at det koster MANGE penge :-) |
Annoncemarked - Hvad har du brug for ?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
Måske skal du undersøge trendsales, dba og tag det bedste fra dem begge. Må vi vide hvor mange besøger opretgratis nu om dagen ? |
En god guide til at folk får oprettet gode brugbare annoncer. Jeg læser slet ikke annoncer hvor der feks ikke er en meget beskrivende tekst eller mindst 5 billeder. Enten skal det jeg kigger på være vildt billigt ellers også meget tiltrækkende i forhold til de 31 andre annoncer magen til. |
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 66
lov en om side om jer blogger nyheder wiki side ordbog på side Arbejde med den interne links struktur på siden, hver gang et kerne ord nævnes linker du videre til en side der starter med h1 på siden om det emme huske overskrifter h1 h2 h3 det skaber overskuelighed på siden lav alt unik arbejde lidt tips ekstra |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)