Hejsa Folkens! Jeg køre månedligt en gratis konkurrence på mit website hvor brugerne kan vinde pc spil, biograf biletter, film, slik osv. ved at få den højeste score i et udvalgt spil på siden (vi har flash/java spil). Lige pt. kæmper jeg for at skabe lidt opmærksomhed omkring siden og de gratis konkurrencer der bliver afholdt der, dog er reklame budgettet endnu ikke så stort så derfor søger jeg nogle hjælpsomme mennesker i det danske land der har portaler, websites, nyheds sites og lign. som har tid og lyst til at hjælpe mig. Jeg skriver gerne en artikel til jer omkring sitet og/eller konkurrencen hvis det er sådan at i kan bruge det til en nyheds artikel eller lignende. Som tak kvittere jeg gerne med en henvisning til jer samt banner reklame på mit site. Der er jævn trafik på sitet, selvom det dog endnu ikke er storslået så derfor vil jeres banner/henvisning blive set. Sidens adresse: www.Donkeys.dk - så kan i selv lige se hvad det er for en Giraf. OBS. Det kræver at de, brugerne registrere sig på siden så vi kan kontakte dem hvis de vinder men der er ingen spam, nyhedsbreve eller lignende og intet lusk ved det overhovedet. Siden er flot grafisk bygget op og er fuldstændig fri for frække spil og andet stødende indhold. Har du lyst til at hjælpe så skriv gerne et svar her, send mig en pm. eller en mail på Kontakt@donkeys.dk Tak fordi du læste! Hilsen Lasse |
Du skriver at du gerne skriveren artikel for folk omkring sitet, har du evt. overvejet at kigge på nogle af de danske artikeldatabaser og tilføje nogle artikler der? der er nogle stykker imellem som er godt SEO optimeret og ville skabe dig nogle gode links jo?