Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Promovering søges, Reklame gives!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Folkens!

Jeg køre månedligt en gratis konkurrence på mit website hvor brugerne kan vinde pc spil, biograf biletter, film, slik osv. ved at få den højeste score i et udvalgt spil på siden (vi har flash/java spil).

Lige pt. kæmper jeg for at skabe lidt opmærksomhed omkring siden og de gratis konkurrencer der bliver afholdt der, dog er reklame budgettet endnu ikke så stort så derfor søger jeg nogle hjælpsomme mennesker i det danske land der har portaler, websites, nyheds sites og lign. som har tid og lyst til at hjælpe mig. 

Jeg skriver gerne en artikel til jer omkring sitet og/eller konkurrencen hvis det er sådan at i kan bruge det til en nyheds artikel eller lignende.  Som tak kvittere jeg gerne med en henvisning til jer samt banner reklame på mit site. 

Der er jævn trafik på sitet, selvom det dog endnu ikke er storslået så derfor vil jeres banner/henvisning blive set. 

Sidens adresse: www.Donkeys.dk  - så kan i selv lige se hvad det er for en Giraf. 

OBS. 

Det kræver at de, brugerne registrere sig på siden så vi kan kontakte dem hvis de vinder men der er ingen spam, nyhedsbreve eller lignende og intet lusk ved det overhovedet. Siden er flot grafisk bygget op og er fuldstændig fri for frække spil og andet stødende indhold. 

Har du lyst til at hjælpe så skriv gerne et svar her, send mig en pm. eller en mail på Kontakt@donkeys.dk

Tak fordi du læste!

Hilsen

Lasse

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 18:30

Du skriver at du gerne skriveren artikel for folk omkring sitet, har du evt. overvejet at kigge på nogle af de danske artikeldatabaser og tilføje nogle artikler der? der er nogle stykker imellem som er godt SEO optimeret og ville skabe dig nogle gode links jo?

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 23:33

Artikel databaser? Det lyder spændende og dem tror jeg faktisk ikke jeg har besøgt før.

Har skrevet nogle artikler i link kataloger, men det kan være det er det samme?

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 02:12

Lasse Petersen:

Artikel databaser? Det lyder spændende og dem tror jeg faktisk ikke jeg har besøgt før.

Har skrevet nogle artikler i link kataloger, men det kan være det er det samme?

Bestemt ikke det samme.

Andreas har en artikeldatabase (artikeldb.dk), og så er der min egen artikeldatabase - der findes en del andre artikeldatabaser derude. Det handler i bund og grund om at give information til brugerne, og man kan så i artiklerne linke til noget relateret.

Der er en del artikeldatabaser at vælge imellem, og det er vigtigt at kigge efter hvilke af dem der er værd at tilføje artiklerne til.

Men som andreashdk skriver - så er det værd at kigge på.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 05:06

Mangler en google+ knap til deres social medie , da dette er blevet vigtigt at være aktive social .

jeg kunne ikke lige se en blog på siden arbejde lidt mere , med at få lidt mere indhold på siden man kan aldrig stoppe som iværksættere man jo en vis passion og vil være den bedste side.

husk giv billeder titler og tags 

en wiki side til side ville være en god ide der er jo del på siden der kan forklares , det kan skabe en interne links struktur på siden , hver gang et af alle de kerne ord nævnes linker du til side der omhandler dette ord  og den side starter med h1 .

et par videre formidle tips her http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?#731757 og  http://www.amino.dk/forums/t/78588.aspx?#499259 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 06:04

Hejsa

Du kan smide et link i freestarter de bliver godkendt indenfor en dag

Billige seo pakker

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 09:18

Tak for nogle gode råd Morten og Mikael.

Vil lige kaste mig over de artikel databaser når der bliver et øjeblik til det.

Du har helt ret Michael med hensyn til Google+ samt bloggen, det er noget der bliver arbejdet på pt.

Wiki siden skal skrues helt rigtigt sammen så det skal der lige være ordenlig tid til at få lavet færdigt.

Linket på freestarter kommer op idag, tak for tippet ;)

Vi søger også folk med webshops og lignende som vil donere gaver til månedens præmie. Her vil der selvfølgelig også blive mulighed for billige reklame på siden, samt omtale af jeres shop. 

Hilsen

Lasse

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 10:15

Reklameplads kan man altid bruge - uheldigvis har jeg ikke nok af det selv :)

Hvis det har interesse kan jeg dog tilbyde et gavekort til iPhone tilbehør du kan udlodde.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Skrevet kl. 10:42

Hej Anders!

Det passer lige ind i målgruppen, det kan vi godt finde ud af.

Det kan dog først blive fra næste måned, da vi allerede har præmier sat op for denne. 

Men lad os tage den over PM eller mail. Så kan du jo lige oplyse hvilken størrelse af gavekort vi taler og hvad for en mængde reklame du vil have ;) 

Hilsen 

Lasse

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)