Jeg har benyttet mig af ePay som betalingsløsning til min shop i et års tid. Og jeg har faktisk været rigtig glade for dem.
Men de sidste uger har der været mange problemer, og jeg synes tit at deres betalings vindue kører i slowmotion. Inden fir de sidste uger, er det sket alt for ofte at mine kunder ikke kar kunne betale. Og de sidste 2 dage har været et mareridt!
Er der andre end mig der har oplevet det samme med dem?
Hvis jeg skulle finde på at skifte, hvad vil i så anbefale at jeg skifter til?
Så vidt jeg ved, er det ikke Epay men NETS som har haft problemer i den seneste tid, Det er i hvert fald deres integration op imod NETS som skaber problemer. Om det er en egen fejl, eller NETS' er jeg ikke klar over.
Men ja... Jeg har selv været småirriteret over det på det sidste. Dog har folk med andre betalingsløsninger også haft problemer, så mon ikke den ligger hos monopolselskabet?
De plejer bare at skrive hvis problemet ikke ligger hos dem. Og i den sidste mail jeg modtog, stod der bare at det var periodiske problemer. Intet om at problemet ikke var hos dem.
Og deres periodiske problemer er ved at blive en bekostelig affære for mig.
Problemerne vi har oplevet har desværre skyldtes et generelt TDC nedbrud i Nordjylland (og dele af Jylland). Vi vil selvfølgelig beklage dette meget og de gener det har medført.
Der skal heller ikke herske tvivl om at jeg har været godt tilfreds med jeres service igennem længere tid. Jeg synes bare der har været mange problemer på det sidste.
Men det skal selvfølgelig ikke ligge jer til last, hvis fejlen ligger hos andre.
Det er også rigtig uheldigt at der har været flere episoder indenfor kort tid og vi alle er meget afhængig af en god forbindelse og stabilt betalingsforløb. Vi vil selvfølgelig gøre vores til forsat at sikre et stabilt betalingsforløb (men i dette tilfælde kan vi ikke gøre meget ved at TDC er nede på regionsplan).